مدیر کل هواشناسی فارس، میزان بارش باران در شهرستان های استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۱۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 06 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به میزان بارش باران در شهرستان‌های فارس در سامانه بارشی اخیر، اظهار کرد: داراب ۱۰۵ و ۴ دهم، جهرم با ۹۱ و ۷ دهم، فسا ۹۱ و ۵ دهم میلی متر رکورددار میزان بارندگی در سامانه اخیر هستند.

او ادامه داد: در استهبان با ۸۸، فیروزآباد ۸۷، قیروکارزین ۸۳ و ۸ دهم، زرین دشت ۷۳ و ۲ دهم، لامرد ۷۳ و ۶ دهم، شهرک گلستان ۵۷ و ۹ دهم، سروستان ۵۶ و یک دهم، اردکان ۵۳ و ۵ دهم، درودزن ۴۸ و ۹ دهم، خنج ۴۷ و ۵ دهم، کازرون ۴۶ و ۲ دهم، تخت جمشید ۴۴ و ۶ دهم، خفر ۴۴ و ۳ دهم، شیراز ۴۵ و ۳ دهم، فورگ ۴۴ و ۶ دهم و ارسنجان ۴۰ و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در نی ریز ۳۹ و ۴ دهم، فراشبند ۲۹ و ۸ دهم، زرقان ۲۷ و ۷ دهم، بوانات ۲۳ و ۲ دهم، صفاشهر ۲۳، لار ۷۴ و ۳ دهم، آباده ۱۷ و ۶ دهم، اقلید ۲۴ و یک دهم، نورآباد ممسنی ۱۶ و ۸ دهم میلی متر باران باریده است.

دهملایی افزود: سامانه بارشی اخیر که از اواخر بعد از ظهر جمعه وارد استان شده بود امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه از استان خارج شد.

او گفت: در سال زراعی امسال فیروزآباد با ۳۹۸ و ۳ دهم، لامرد با ۳۶۳ دهم و قیروکارزین با ۳۵۰ و ۴ دهم میلی متر باران، بیشترین میزان بارش را داشته اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار