نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خون شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی مایه خیر و برکت برای اسلام و امت اسلامی است و به طور قطع باعث اقتدار بیشتر انقلاب اسلامی در جهان خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ 05 January 2020

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد یکشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  انقلاب ما برگرفته از حماسه عاشورا است و مسیری که امام راحل برای ما باز کرد همچنان با قوت ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم استان در مراسم تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: علت عمده استقبال مردم این است که سردار سلیمانی خود را سرباز ولایت و امام امت می دانست و به دریای مواج ولایت وصل بود.

موسوی فرد افزود: بعضی مواقع سستی ها و سنگ اندازی هایی در مسیر این جریان الهی اتفاق می افتد که با خون شهدا این مسیرها باز می شود، در طول ۴۰ سال اخیر خون شهدایی همچون مطهری، بهشتی، باهنر و رجایی و شهید سرافراز مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی نمونه بارزی است که در طول این مدت توانستند جان تازه ای به حکومت اسلامی بدهند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی فرماندهی ولایتمدار، مطیع محض فرماندهی معظم کل قوا، خداترس و متدین، خستگی ناپذیر، دشمن‌شناس و استکبارستیز، متواضع و نجیب، دلسوز و مهربان، مردمدار و وحدت آفرین بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شهید سردار سلیمانی در نقاط مختلف جهان برای جلوگیری از بروز تروریسم به منطقه و خنثی کردن شرارت‌های آمریکا، صهیونیست ها و عوامل‌شان جانفشانی های بسیاری کرد. 

سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهد عالی مقام ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق و چند همرزم آنها سحرگاه جمعه ۱۳ دی در حمله تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکا در فرودگاه بغداد به درجه شهادت نایل آمدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار