فرماندار اهواز با تاکید بر اینکه یاد و نام شهید سلیمانی از دل‌ ملت ایران بیرون نمی‌رود گفت: جنایتی که استکبار جهانی مرتکب شد هیچگاه فراموش نمی‌شود و چهره آمریکا و رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن این سردار سرافراز منفورتر از گذشته شد.
کد خبر: ۸۱۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 05 January 2020

جمال عالمی نیسی در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همزرمان وی در اهواز، در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه شهادت مزد زحمات این عزیزان است بیان کرد: نباید ذره‌ای در این مسیر غفلت کنیم و نباید از ایستادگی در برابر دشمن دست برداریم.

وی با بیان اینکه ما در طول سال‌های انقلاب اسلامی از این افراد دلیر و شجاع و به نوعی مالک اشترها زیاد داشتیم و در راه اسلام و انقلاب فدا کردیم گفت: مسیر انقلاب اسلامی هم همین مسیر است و آرزوی این افراد هم تنها شهادت در راه خداست.

فرماندار اهواز با بیان اینکه هیچ زمانی نباید دشمن را فراموش کنیم ادامه داد:ما باید همیشه در راه سردار سلیمانی‌ها که راه امام حسین(ع) است بمانیم و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، سرفرازی، استقلال و امنیت و آزادی که داریم را حفظ کنیم و همیشه به سمت کمال پیش برویم.

وی از حضور پرشور مردم اهواز و خوزستان در آیین تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی تشکر کرد و گفت: مردم اهواز و خوزستان با حضور گسترده خود در آیین تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر نشان دادند که پای آرمان های خود با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب هستند.

عالمی نیسی افزود: سردار سلیمانی خدمات بی شماری برای ایران و امت اسلامی انجام داد و در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی ایستادگی کرد و در این راه شاگردان بسیاری را تعلیم داد.

وی با اشاره به اینکه امروز نه تنها ملت ایران، بلکه همه مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان داغدار از دست دادن این شهید بزرگوار هستند، بیان کرد:با اینکه مردم ابعاد جهاد و فداکاری‌های او را می‌شناسند اما باید اقدامات و کارهای عظیم او برای همگان روشن شود.
 فرماندار اهواز با بیان اینکه سلیمانی سرداری بود که ۴۰ سال در جبهه مقاومت تلاش و فداکاری کرد گفت: خدمات این شهید بزرگوار در راستای تامین امنیت کشور و منطقه به ویژه برای مردم عراق، سوریه، یمن و لبنان فراموش نشدنی است.

آیین تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان جبهه مقاومت روز یکشنبه با استقبال پرشور مردم در اهواز برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار