فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خون پاک سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای همراهش همچون مجاهد بزرگ شهید ابوالمهدی مهندس، بیش از زمان حیات طیبه‌شان، ریشه‌های درخت مقاومت را تنومندتر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۱۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 05 January 2020

خون سردار شهید سلیمانی درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند 

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خون پاک سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای همراهش همچون مجاهد بزرگ شهید ابوالمهدی مهندس، بیش از زمان حیات طیبه‌شان، ریشه‌های درخت مقاومت را تنومندتر خواهد کرد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز یکشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش در اهواز، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سردار سلیمانی، در هشت سال دفاع مقدس و در پس از آن نیز در عرصه‌های گوناگونی همچون سیل فرودین خوزستان، در کنار مردم این استان بود افزود:مردم خوزستان تجلیل شایسته‌ای از این سردار فداکار اسلام انجام دادند و به یاری خداوند به دنیا خواهیم گفت که راه سلیمانی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی، بی‌شک مسلمانان جهان را بیدارتر می‌کند و راه این شهید ادامه خواهد داشت. دشمنان اسلام در ۴۰ سال گذشته تمام امکانات خود را برای از بین بردن مسیر حرکت انقلاب اسلامی به کار گرفته اند اما رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تمام این تهدیدها را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: سردار شهید سلیمانی افتخار ایران و ایرانی است و یک شخصیت بین‌المللی در جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: شهادت نمادی هراس آور برای دشمنان است و سردار سلیمانی نماد دیگری را به نمادهای کشور اضافه کرد و روح این فرمانده شجاع و ولایت مدار، رزمنده فداکار، عارف خودساخته و بسیجی بزرگوار به یاران شهیدش پیوست.

شاهوارپور با بیان اینکه سردار سلیمانی دایم آرزوی شهادت داشت گفت: او در ایام ولادت حضرت زینب کبری(س) و در آستانه ایام فاطمیه (س)، در روز جمعه مزد سال‌ها مبارزه و مجاهدت در راه قرآن و دفاع از حریم اهل بیت(ع) را گرفت و به درجه شهادت نایل گشت.

آیین تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش روز یکشنبه با حضور مردم قدرشناس خوزستان در اهواز تشییع شد و سپس پیکر این شهدا ، برای طواف در بارگاه رضوی و تشییع در مشهد ، از طریق فرودگاه اهواز به این شهر منتقل شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و چند همرزم وی، در حمله تروریستی بالگردها و پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار