اطلاعیه
با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی امتحانات مدارس و دانشگاه پیام نور استان مرکزی لغو شد
کد خبر: ۸۱۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶ 05 January 2020

لغو امتحانات مدارس و دانشگاه پیام نور استان مرکزی به احترام سردارسلیمانی

با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و به منظور تسهیل حضور در مراسم تشیع و مجالس ترحیم سردار سلیمانی امتحانات مدارس و دانشگاه پیام نور استان مرکزی لغو شد.

لغو امتحانات مدارس استان مرکزی
روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با توجه به اعلام مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، به منظور تسهیل حضور دانش آموزان سراسر کشور در مراسم تشیع و مجالس ترحیم مجاهد فی سبیل الله سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی امتحانات مدارس لغو است.

بدین ترتیب امتحانات نهایی و غیرن‌هایی روز‌های دوشنبه ۱۶ دی و سه شنبه ۱۷ دی ماه لغو و امتحانات نهایی این روز‌ها به ترتیب به ۲۴ و ۲۵ دی ماه موکول و زمان امتحانات غیر نهایی هم از سوی مدیران مدارس به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

لازم به ذکر است مدارس دوره ابتدایی در تاریخ‌های یاد شده دایر است همچنین از آنجایی که مدارس متوسطه اول و دوم در فصل امتحانات هستند، تعطیل خواهند بود.

لغو امتحانات دانشگاه پیام نور استان مرکزی
علی اکبر ملکی راد رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی امتحانات دانشگاه پیام نور لغو می‌شود.

ملکی راد افزود: برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می‌شود امتحانات در کلیه مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در استان مرکزی و سراسر کشور لغو می‌شود وامتحانات روز‌های لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن متعاقبا اعلام می‌شود.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، لذا به منظور فراهم کردن امکان شرکت تمامی دانشجویان این دانشگاه در مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار، سردار قاسم سلیمانی، کلیه امتحانات در این سه روز برگزار نمی‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی تصریح کرد: بنا به تصویب هیات رئیسه، بخش‌های اداری دانشگاه پیام نور در سراسر کشور بر اساس اعلام نظر استانداری‌ها دایر و یا تعطیل خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار