کد خبر: ۸۱۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ 05 January 2020

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در سپاه فتح استان و در جمع پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور فرمانده سپاه فتح و دیگر فرماندهان این نیرو گفت: برجسته ترین نشان نظامی کشور که همان نشان ذو الفقار است با دستان رهبر معظم انقلاب به سپهبد شهید قاسم سلیمانی تقدیم شد و این بالاترین افتخار برای این شهید پرافتخار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سپهبد سلیمانی با خدا معامله کرد و به ملاقات خدا رفت، عنوان کرد:  انسان های ارزشمندی از جمله سپهبد سلیمانی به قیمت و بهای بهشت با خدا معامله می کنند.
کلانتری با تاکید بر اینکه به جرات می توان ادعا کرد که یکی از محبوب ترین شخصیت ها در ایران اسلامی بعد از رهبر معظم انقلاب، سپهبد سلیمانی بود، افزود: سپهبد سلیمانی از برترین چهره های امنیتی و نظامی در جهان بود که بارها استراتژیست های نظامی و حتی سیاسیون جهان به آن اذعان کردند.
وی گفت: شخصیت ،جایگاه و دانش نظامی آن سردار بزرگ به اندازه ای بود که رئیس جمهور روسیه درخواست دیدار با وی را داشتند.

کلانتری عنوان کرد: هرجایی که برخی کشورهای منطقه در برخی مسائل و به ویژه درگیری با گروه تروریستی داعش با مشکل رو به رو می شدند برای رفع مشکل درخواست نشست با سپهبد قاسم سلیمانی و کمک از راهبردهای نظامی وی را داشتند.
وی تصریح کرد: علاوه بر مردم ایران جبهه مقاومت عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه در غم از دست دادن این فرمانده شجاع غمگین اند و شهادت وی همه دنیا را تکان داد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: ابرقدرت های دنیا منتظرند، ببینند بعد از شهادت سردار سلیمانی چه اتفاقی می افتد و عکس العمل ایران چه خواهد بود و این خود گوشه ای از اقتدار ایران اسلامی است.

کلانتری اظهار داشت: یکی دیگر از افتخارات شهید سلیمانی این است که به دست شقی ترین و خبیث ترین انسان های دوران به شهادت رسید‌ و به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

وی ابراز کرد: خون سپهبد سلیمانی به نفع جبهه مقاومت و اسلام بر زمین ریخته شد و یقینا درخت انقلاب و جبهه حق را پیروز خواهد کرد.

نماینده ارشد اجرایی استان با تاکید بر اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی تحولات منطقه به شکل دیگری رقم خواهد خورد، تصریح کرد: این امر جبهه مقاومت را محکم تر و قوی تر خواهد کرد.
کلانتری بیان کرد: همانگونه که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب گفته اند انتقام سختی از آمریکای جنایتکار گرفته خواهد شد و شیطان بزرگ از این عمل جنایتکارانه خود پشیمان خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی کسی بود که در امداد رسانی به سیل زدگان تا سینه در آب فرو می رود و امداد رسانی می کند، عنوان کرد: شهید سلیمانی در جای دیگر در اربعین حسینی به عنوان «خادم الحسین» همانند سربازی عمل می کند و در جنگ با متجاوزان و داعشیان با تمام وجود در مقابل آنان می ایستد و نشان از بزرگی و عظمت این رزمنده شجاع است.
کلانتری افزود: پاسداران به عنوان حافظان دین و نظام بار عظیمی بر دوش می کشند و دفاع از نظام ،انقلاب و آرمان های ایران اسلامی مهم ترین رسالت آنان است.

استاندار بیان کرد: سردار سلیمانی از همه علایق و شیرینی های دنیا گذشت و در تمام طول عمر خود در جبهه های مختلف حق علیه باطل از حریم نظام و ولایت دفاع کرد.

کلانتری همدلی، همبستگی و اتحاد را مهم ترین راه حل شکست و مایوس کردن دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: در این برهه خاص بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اتحاد نیاز داریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار