نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه کشور عراق تا در چند وقت اخیر تا حدودی قفل شده بود و درگیری‌هایی در آن وجود داشت گفت: با شهادت سردار سلیمانی، آمریکا با دست خود گور خود را کند.
کد خبر: ۸۱۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 04 January 2020

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز شنبه در ستاد هماهنگی استقبال از پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: خون شهدا برای اسلام خیر و برکت، و اثرات بسیار ثمربخشی دارد. ان شاءاله خون حاج قاسم بیش از زمان حیاتش برای عالم اسلام تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: اگر امروز سردار سلیمانی در دل مردم و مسلمانان جای دارد به خاطر ارتباط او با ولایت است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی همیشه گوش به فرمان ولی فقیه و سرباز اسلام بود گفت: امیدوارم روز یکشنبه ۱۵ دی، تمام ارگان‌های خوزستان به سهم خود در تشییع پیکر این شهید عزیز ورود پیدا کنند. حوزه های علمیه، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، شرکت ها، عشایر و ... باید اقدامات لازم را برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن آیین تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز، انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اگر اطلاع‌رسانی به خوبی انجام شود به قدری جمعیت می‌آید که در باور انسان نمی گنجد. طبیعی است حضور پرشور مردم در آیین تشییع فردا در اهواز،  باعث قفل شدن مسیرها خواهد شد و این احتمال وجود دارد که پیکر شهدا تا فرودگاه روی دست مردم تشییع شود پس باید تدابیر لازم در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مسیر تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از میدان مولوی تا چهارراه سلمان فارسی (نادری) اهواز است نیاز به یک سیستم صوتی ثابت و قوی داریم تا از این بابت به مشکل برنخوریم.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و چند همرزم وی، در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران نسبت به این ترور جنایتکارانه آمریکا به وی اعلام شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار