مردم شریف و شهید پرور استان قزوین نیز همانند دیگر هموطنان، صبح دومین آدینۀ زمستانی سال نودوهشت را، با خبر باورنکردنی شهادت یکی از قهرمانان دلاور سپاه اسلام، سرباز آخرالزمانی حضرت موعود (عج) و سردار پر افتخار محور مقاومت، آغاز کردند.
کد خبر: ۸۱۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 04 January 2020

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ ۚ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ»
خدا جان و مال مومنان را به بهای وعدۀ بهشت از آنان خریده است، همانانی که در راه خدا می‌جنگند و می‌کشند و کشته می‌شوند. این وعدۀ حقی است که خدا وفای به آن را ضمن تصریح در تورات و انجیل و قرآن به عهده گرفته است و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است؟ پس خوشحال باشید از چنین معامله‌ای که با خدا می‌کنید و این است آن کامیابی بزرگ/ (توبه، 111)

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ 

مردم شریف و شهید پرور استان قزوین نیز همانند دیگر هموطنان، صبح دومین آدینۀ زمستانی سال نودوهشت را، با خبر باورنکردنی شهادت یکی از قهرمانان دلاور سپاه اسلام، سرباز آخرالزمانی حضرت موعود (عج) و سردار پر افتخار محور مقاومت، آغاز کردند.

به راستی که سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چهره‌ای نادر و کم‌نظیر از مکتب بین المللی(ره) امام خمینی(ره) بود و پرچم پرافتخار اسلام را در خط مقدم مبارزه با استکبار و صهیونیست جهانی به دوش می‌کشید. مردم منطقه، به‌ویژه ملت‌های مظلوم ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین مجاهدت‌های این سردار سرافراز را در مبارزه با تروریسم و مستکبران و زدودن آثار نحس داعش از خاورمیانه از یاد نخواهند برد. قطعا بزرگ‌ترین پاداش برای حاج قاسم سلیمانی، همانگونه که خود می خواست، نمی‌توانست چیزی جز شهادت باشد؛ پاداشی بزرگ که بخاطر آن با خداوند معامله کرده بود.

دولت جنایتکار آمریکا و عمال آن در منطقه بدانند همانگونه که بارها مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله) فرموده‌اند، دوران بزن در رو تمام شده است، تروریست‌های آمریکایی باید هرلحظه منتظر دست انتقام فرزندان سپاه اسلام باشند، به راستی که انتقام، وعدۀ خداوند است وقتی که فرمود: إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ...

خبرنگاران و اصحاب رسانۀ استان قزوین، اینک وظیفۀ خویش را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و محور مقاومت بیش از گذشته سنگین می‌بینند، چرا که تبیین راه و آرمان شهدا رسالت فرهنگی رسانه‌ها است. و به همراه ملت بزرگ ایران و دیگر ملل مظلوم مسلمان برعهد خویش با امام و شهدای گرانقدر جهان اسلام استوار هستند و راه مبارزه‌ای که پیش از حاج قاسم‌ها با خون سیدالشهداء(ع) آغاز شده است را، به یاری خداوند متعال با رویش هزاران حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های مختلف نظامی، علم و فناوری، فرهنگی ، رسانه‌ای و دیگر عرصه‌ها تا برپایی حکومت عدل جهانی ادامه خواهند داد.

امروز به وضوح، تمام ظلم و کفر جهانی به سردمداری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، در برابر ملل مسلمان و آزاده ایستاده است و به مدد الهی پایان این راه و نزدیک‌ترین ثمرۀ خون شهدای بزرگ حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر مجاهدان محور مقاومت، پایان حضور نظامی آمریکا در منطقه و نابودی قطعی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.
ان‌شاءالله

بسیج رسانه استان قزوین
خانۀ مطبوعات استان قزوین
خبرنگاران و اصحاب رسانه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار