سرپرست سابق دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان:
سرپرست سابق دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: هدف دانشگاه علمی کاربردی کیفی سازی است و در استان اصفهان سعی کردیم برنامه های دانشگاه علمی کاربردی را با جدیت دنبال کرده و کیفی سازی را اولویت قرار دهیم.
کد خبر: ۸۱۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ 02 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان، مهدی قیصری در ایین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با بیان عملکرد یکساله سرپرستی در دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان اظهار کرد: هدف دانشگاه علمی کاربردی کیفی سازی است و در استان اصفهان سعی کردیم برنامه های دانشگاه علمی کاربردی را به جد دنبال کرده و کیفی سازی را اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد:‌ سنجش و پایش حضور وغیاب دانشجویان از فعالیت های اثرگذاری بود که همراه با پایش مدرسین و سطح بندی مراکزعلمی کاربردی همراه شد و امید واریم این فعالیت های تاثیر گذار با ازمون متمرکز اتمام یابد.

سرپرست سابق دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان ادامه داد: ایجاد خوشه های شغلی اتفاقی بود که نتیجه خوبی را به همراه داشت و با توجه وجود مراکز مشمول و معین مدیریت به گونه ای بود که پذیرش دانشجو در یکسال گذشته افزایش پیدا کرده است.

قیصری ادامه داد: در استان اصفهان در ورودی مهر سال 98 حدود 5هزار 243 نفر دانشجو ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته هزار و 100 نفر افزایش پذیرش دانشجو داشته ایم و 73 درصد پذیرش دانشجو در منطقه شش کشوری متعلق به استان اصفهان بوده است.
وی افزود: در دانشگاه علمی کاربردی به برنامه های آموزشی اهمیت زیادی داده شده و درس کارورزی به صورت ویژه در دانشگاه علمی کاربردی اجرا شده است.

بهزاد رضایی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، اظهار کرد: خدای بزرگ را به خاطر الطاف بی کرانش سپاسگزارم و تمنا دارم این راه پر فراز و نشیب را بر بنده خویش هموار سازد تا بتوانم خدمت گذاری شایسته برای قشر فرهیخته دانشگاهیان دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان باشم.

وی ادامه داد:‌ دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور علاوه بر توجه به علم آموزی و توسعه علمی علم آموزان و جوانان آینده ساز کشور با توجه به رسالت مهم خویش به آموزش های علمی و کاربردی مهارتی دانشجویان توجه دارد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان به عنوان یک قطب صنعتی، فرهنگی و هنری و دارای صنایع کوچک و بزرگ است تصریح کرد: استان اصفهان با داشتن تاریخ غنی یکی از مهمترین شهر های تاریخی، هنری و فرهنگی کشور بشمار می رود که همیشه تاریخ ساز این مرز و بوم بوده است و انتظار می رود فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی این استان با توجه به آموخته های علمی و مهارتی بتوانند به راحتی وارد بازار کار شده و به افرادی کارآفرین تبدیل شوند.

رضایی ادامه داد:‌ جهت حفظ و توسعه فعالیت های دانشگاه نیازمند نیرو هایی هستیم که علاوه بر شناخت علمی، توانایی لازم برای انجام مسئولیت ها را داشته باشند و با توجه به شرایط کنونی کشور از لحاظ اقتصادی و منطقه ای و کاهش امید میان دانشجویان وظیفه ما به عنوان متولیان آموزش سخت شده است.

وی با اشاره به آنچه باعث موفقیت سازمان می شود، گفت: داشتن برنامه، اعتقاد به انجام آن و انجام فعالیت های گروهی و مطابق برنامه و ساختار های تعریف شده سازمان باعث پیشرفت و تعالی سازمان شده و خود محوری، فرد گرایی، سلیقه محوری و رفتار های غیر سازمانی از افت های سازمان به شمار می رود.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: امیدوارم با پشتیبانی همکاران در واحد ستاد مرکزی، روسای دانشگاه علمی کاربردی کشور و مسئولین استان اصفهان از این مسئولیت خطیر به نحو مطلوب عبور کنم و با خدای خود عهد کرده ام که تمام تلاشم رابرای پیشرفت برنامه های دانشگاه جهت خدمت موثر به دانشگاهیان به کار بسته و در این راه از هیچ خدمتی فروگذاری نکنم.

رضایی ضمن قدردانی از روسای پیشین دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، اظهار کرد: از زحمات روسای پیشین دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان قدردانی می کنم، تمام افراد دانشگاهی از هر قشر، گروه و جناحی برای من محترم هستند و از اعتماد ریاست دانشگاه علمی کاربردی کشور سپاس گزارم و امیدوارم به این اعتماد پاسخ مثبت بدهم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار