جلیل سلطانی در گفتگو با تابناک:
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی در استان کرمانشاه گفت:هدف این مرکز در ادارات، تعامل و پیشگیری از جرم، همچنین صیانت از بیت المال و ذخیره های انسانی سازمان‌ها ست،در مجموع هدف اولیه پلیس امنیت اقتصادی، صیانت است.
کد خبر: ۸۱۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 02 January 2020

 جلیل سلطانی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: از شروع به کار پلیس امنیت اقتصادی، اداره مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با جرائم اقتصادی فعال فعال تر شد. و اداره دیگری به نام اداره مبارزه با جرائم گمرکی راه اندازی شد که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می کنند.

وی افزود: همکاران با تمامی جرایم اقتصادی از جمله قاچاق کالا و ارز، تمام جرایم گمرکی( قاچاق در گمرک سطح استان) اختلاس کارکنان دولت، احتکار کالاهای اساسی و ارتزاق عمومی در سطح استان، زمین خواری در مبحث اراضی دولتی، تبانی در معاملات دولتی، از جمله مزایده‌ها و مناقصه‌ها، رشا و ارتشاء تسهیلات غیرمجاز بانکی، فرار مالیاتی، رباخواری، اخلال در نظام اقتصادی در مبحث صادرات و واردات و تولید، تضییع حقوق بیت المال و مورد بعدی پولشویی است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی در استان کرمانشاه، با بیان اینکه با هدف تخصصی شدن مراکز پلیس و سیاست های کلی اتخاذ شده، پلیس امنیت اقتصادی انتزاع شد، ابراز داشت: از مدتی که شروع به فعالیت کردیم، چندین محموله قاچاق دستگیر شد و در بخش گمرکات نیز چندین محموله را توانستم شناسایی و متوقف کنیم. در مبحث جرم اقتصادی پرونده‌های عدیده‌ای از قبل داشتیم. ولی در تمام زمینه‌ها ورود کردیم و با تمامی دستگاه‌های دولتی همکاری و تعامل می‌کنیم.

سلطانی خاطر نشان کرد: در مرحله نهایی، برخورد قضایی با هماهنگی دستگاه های قضایی و تعزیرات، و همکاری اداره کل بازرسی استان و سایر نهادهای نظارتی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه در سطح استان کرمانشاه انجام می شود. همچنین از همکاری و همفکری با ادارات و ارگان ها خرسند می شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار