نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: شهدا مصداق فرصت سازی برای کشور هستند و قدرت امروز امروز جمهوری اسلامی از برکت خون همین شهداست.
کد خبر: ۸۱۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 31 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در این مراسم با بیان اینکه شهادت اوج عضق یک انسان به خداوند است گفت: قدم گذاشتن در این راه تنها با دل کندن از دنیا امکان پذیر است.

او افزود: کسی که از تعلقات دنیایی دست بکشد می‌تواند در مسیر خداوند گام بردارد و اجر و پاداش آن‌ها نیز در نزد خداوند محفوظ است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه ایمان راسخ و هجرت از دنیای مادی به جهاد و دنیای معنوی رمز ماندگاری یاد شهداست افزود: شهدا مصداق فرصت سازی برای کشور هستند و قدرت امروز امروز جمهوری اسلامی از برکت خون همین شهداست.

رضا تقوی تصریح کرد: شهدا با مقدمات و خودسازی به جایگاه شهید رسیده اند و خودسازی شروع گام نهادن در راه رستگاری است.

او با بیان اینکه وظیفه ما مردم هم امروز حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از آنهاست افزود: معرفی شهدا به نسل جوان و برگزاری یادواره‌های شهدا سهم مهمی در حفظ این ارزش‌ها ایفا می‌کند.

سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان هم در این یادواره شهدا با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های اصلی و دلیل مهم قدرت امروز کشور هستند گفت: در طول ۴۰ سال دشمن در فکر براندازی این نظام به روش‌های مختلف بوده، اما قدرت امروز جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است.

او افزود: بصیرت مردمی و ولایت مداری رمز خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در طول این ۴۰ سال بوده و نیاز است مردم در گام دوم نیز بر بصیرت افزایی و پیروی از رهبری تلاش بیشتری کنند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره اینکه جریان غیر انقلابی و غرب گرا همیشه به دنبال ایجاد توطئه در داخل کشور هستند تصریح کرد: پیوند با منفعت طلبان داخلی با هدف نفوذ و براندازی نظام جمهوری اسلامی اصلی‌ترین هدف دشمن است.

سردار دامغانی ابراز داشت: در این برهه زمانی هم دشمن با برنامه ریزی ایجاد ناامیدی در بین مردم و استعفا مسئولین به بهانه ناکارآمدی و هرج و مرج در کشور به دنبال توطئه‌های داخلی هستند که نیاز است مردم بصیرت بیشتری داشته باشند.

در این مراسم از ۸ نفر از موثرین حوزه‌های مختلف بسیج در سال جاری نیز تقدیر شد.

در پایان نیز از تمبر ۴۰ سالگی بسیج با عنوان بسیج چهل سال خدمت، جهاد و شهادت رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار