به هنگام شنا کردن در سد
تابناک: جوانی 16 ساله به هنگام شنا در سد دره گرم غرق شد و جان خود را از دست داد
کد خبر: ۸۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 22 August 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک ساعت 19:30 عصر روز گذشته گروه غواصی سازمان را به سد دره گرم از توابع بخش کمره شهرستان خمین اعزام كرد.

محسن فضلی معاون عملیات سازمان که به عنوان فرمانده عملیات تیم غواصی به محل اعزام شده بود در مورد این حادثه گفت: بنا به اظهار شاهدان، جوان 16 ساله ای که به همراه خانواده برای تفریح رفته بودند در این سد مشغول شنا بود که ناگهان به عمق آب فرو رفت و دیگر به سطح آب برنگشت.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات خانواده وی و مشخص شدن محدوده ی فرو رفتن این جوان در سد، آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص غواصی، به جستجو در عمق آب پرداختند و سرانجام پس از یک ساعت تلاش نفسگیر، موفق به خارج كردن این شخص از سد شدند كه مرگ وی توسط عوامل اورژانس حاضر در محل تأیید شد.

معاون عملیات آتش نشانی اظهار داشت: جنازه این جوان برای بررسی علت بروز این حادثه به عوامل انتظامی منطقه تحویل شد.

کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره به هموطنان عزیز توصیه می کنند به علت خطرات ناشی از غرق شدن از شنا کردن در این سدها پرهیز کنند و در صورت شنا کردن حتما از تجهیزات فردی و جلیقه نجات استفاده نمایند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
mgsbscvk
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
20
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
به خانواده این مرحوم تسلیت می گویم و خداوند به آنها صبر دهد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار