مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از رسیدگی به ۲۷۲ مورد پرونده تخلف حوزه حمل و نقل در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 30 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات، در جلسات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ استان ایلام به ۸۶ مورد پرونده تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقلی و همچنین ۱۸۶ مورد پرونده تخلف رانندگان حمل و نقل جاده‌ای رسیدگی و احکام آنها صادر شده است.

وی افزود: در جلسه کمیسیون ماده ۱۲، ۸۶ رأی برای شرکت‌های حمل و نقلی متخلف صادر شد که ۳۳ مورد جریمه نقدی، ۴۴ مورد برائت، پنج مورد تذکر کتبی و چهار شرکت به یک ماه تعطیلی محکوم شدند.

دلخواه اظهار داشت: در این مدت، در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر، ۱۸۶ پرونده بررسی شد که ۱۲۵ مورد تذکر کتبی، ۴۲ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۱۹ مورد برائت صادر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود، گفت: بیشتر تخلفات شرکت‌های حمل و نقل عبارتند از رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوط به بارنامه، رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوط به صورت وضعیت، سو استفاده از کارت هوشمند راننده و استفاده نکردن تجهیزات ایمنی بوده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار