کد خبر: ۸۰۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶ 30 December 2019

رئیس اموزش و پرورش گچساران در آئین افتتاح این نمایشگاه در جمع آموزگاران و سواد آموزان گفت:کار کردن در حوزه نهضت سخت و طاقت فرسا است و نیازمند داشتن روحیه حساس و ایثارگری می باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایوب مقیمی افزود:این آموزگاران با روحیه ایثارگی و بدون چشم داشت و با حداقل دست مزد در این امر مهم و خیر قدم برداشته اند.
وی ضمن تشکر و ارج نهادن به زحمات تمامی کسانی که در حوزه نهضت سواد آموزی کار می کنند اظهار داشت:یکی از افتخارات این شهرستان این است که پیشنهاد طرح نهضت سواد آموزی را برای اولین بار شهید جلیل پور(ساکن شهر گچساران)به امام راحل مطرح کرد.
مقیمی با اشاره به درصد بالای بی سوادی در دوره اول انقلاب بیان نمود:شهید جلیل پور برای ریشه کن کردن بی سوادی خصوصا در بین زنان در اویل انقلاب طرح باسوادی را به حضرت امام خمینی پیشنهاد و ایشان هم پذیرفتند.
وی خطاب به آموزگاران نهضت سواد آموزی افزود:تلاش شما برای باسواد کردن بی سوادان از خانه به خانه شروع شد و تا جایی رسید که شما الان درجه سواد را در کشور به نقطه مطلوب رساندید.
ریس نهضت سواد آموزی گچساران با بیان اینکه درصد باسوادی در این شهر 96درصد است گفت:امسال در قالب طرح سواد آموزی 100آموزش دهنده در نقاط مختلف شهرستان و روستا 210نفر را آموزش و با سواد کردند.
مازیار مقیمی ضمن تشکر از تمامی ارگان های دولتی که در معرفی بی سوادان و سواد آموزی همکاری داشتن افزود:برپایی این نمایشگاه نشان دهنده آن است که در این مرکز علاوه بر سواد آموزی صنایع دستی خود را به دید معرض عموم گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار