استاندار قزوین تاکید کرد: ‌
استاندار قزوین: بانک‌ها در سال رونق تولید و حمایت از صنایع حق هیچ گونه مصادره و تملک واحدهای صنعتی و تولیدی را ندارند.
کد خبر: ۸۰۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 28 December 2019

بانک‌ها حق مصادره و تملک هیچ واحد صنعتی را ندارند

به گزارش تابناک قزوین،هدایت الله جمالی،استاندار قزوین در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان تاکستان  افزود: واحدهای تولیدی به دلیل نوسانات ارزی و نبود نقدینگی مشکلات زیادی پیدا کرده‌اند و همه باید برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.
جمالی پور افزود: بانک‌ها نباید بنگاه داری کنند چون وقتی واحدی مصادره می‌شود بانک‌ها تخصصی در مدیریت آن نخواهند داشت و مشکلات را بیشتر خواهند کرد.
وی با اشاره به ضرورت همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به صنایع، اظهار داشت: ایجاد رونق در واحدهای تولیدی زمینه اشتغالزایی و افزایش تولید ملی را ایجاد می‌کند به همین دلیل، موضوع پرداخت تسهیلات و ایجاد رونق در صنایع با جدیت در استان پیگیری می‌شود.
جمالی پور با اشاره به اینکه برای پرداخت سرمایه در گردش باید طرح‌های بخش تولید مورد ارزیابی قرار گیرند، افزود: واحدی که قرار است احیا شود باید در اسرع وقت به آن تسهیلات پرداخت گردد تا گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان برداشته شود.
وی ادامه داد: امروز اصلی‌ترین وظیفه مدیران اجرایی استان باید کمک به بخش تولید و چرخاندن چرخ‌های صنعت و کمک به رونق تولید باشد.
جمالی پور تصریح کرد : دولت تمامی تلاش خود را برای حمایت از واحدهای تولیدی به کار گرفته است تا شاهد بازگشت بسیاری از واحدهای تولیدی راکد یا نیمه تعطیل به چرخه تولید باشیم.
این مقام عالی استان با اشاره به بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان تاکستان تاکید کرد: سعی داریم به طرح‌های تولیدی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، کمک کنیم تا هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند و برای جوانان اشتغال ایجاد کنند.
وی یادآور شد: با برنامه ریزی صورت گرفته، هرهفته از واحدهای صنعتی استان بازدید خواهد شد تا مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و دستورهای لازم برای رفع آنها اتخاذ شود.
 وی عمده مشکل واحدهای صنعتی را کمبود نقدینگی،  سرمایه در گردش و مواد اولیه عنوان کرد و خواستار همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان در رونق تولید و ایجاد اشتغال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار