مدیرکل بنیاد قزوین:
دی، نقطه عطف مبارزات انقلابی مردم قزوین مقابل رژیم پهلوی و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های قزوینی‌ها در حراست از ارزش‌ها است.
کد خبر: ۸۰۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 28 December 2019
 
7 دی، نقطه عطف مبارزات انقلابی مردم قزوین است
 
به گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارکنان بنیاد استان با اشاره به 7 دی سالروز تجلی قیام مردم قزوین گفت: این روز نقطه عطف مبارزات انقلابی مردم این شهر در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید هر ساله آن را گرامی داشت.
وی افزود: باید این روز بزرگ که پیروزی اراده و ایمان مردم و ایستادگی آنها در برابر دشمنان است را برای آحاد جامعه به ویژه جوانان تبیین کرد تا نسل‌های امروز و آینده بدانند که گذشتگان چگونه و در چه شرایط انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان نقشه و توطئه طراحی می‌کنند تا با خدشه‌دار کردن نظام به اهداف شوم‌شان دست یابند.
حقایق‌پور افزود: مردم ایران همواره نشان دادند که در برابر هر توطئه دشمن بیدار و هوشیار هستند و هیچ‌گاه از حراست ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دست برنخواهند داشت.
این مقام مسئول گفت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که خادمان خانواده‌های شهدا هستند نسبت به حفاظت از اموال دولتی حساس باشند و به دقت وظایف خود را انجام دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: فعالیت‌ها باید براساس این پدافند انجام شود تا سرمایه‌های ملی و منافع حیاتی با راهبرد دفاعی در برابر تهدیدات احتمالی مصون بماند.
وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یكی از بهترین و مطلوبترین راهكارها برای خنثی‌سازی حملات دشمنان است، افزود: دشمنان برای شکست دادن ما مراکز حیاتی و حساس را مورد هدف قرار می‌دهد که باید کارکنان نسبت به این موضوع هوشیار باشند تا نقشه‌های شوم آنها را خنثی کنند.
گفتنی است: در این نشست مدیرکل بنیاد استان قزوین از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی پدافند غیرعامل که به قید قرعه انتخاب شدند با اهدای هدایایی تجلیل کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار