مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: اگر چه صنعت نساجی طی دهه های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و همین مسئله سبب رکود آن شده است اما با رونق ان نه دیگر آلودگی زیست محیطی خواهیم داشت و هم باعث افزایش آمار اشتغالزایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 25 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، علی یارمحمدیان در آئین افتتاح سیزدهمین صنعت نساجی اظهار داشت: نمایشگاه نساجی از قوی‌ترین نمایشگاه‌ها است که ۲۶ سال یکبار به صورت ۲سالانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اصفهان در حوزه صنعت نساجی منچستر ایران بوده است، ادامه داد: صنایع نساجی اصفهان را به سمت صنعتی بودن سوق داد و اقتصاد اصفهان را صنعتی کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه صنایع نساجی مزیت‌های فراوانی دارد، تصریح کرد: اما طی دهه‌های گذشته دچار مشکلات و بی مهری‌هایی شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان دارای بالاترین واحدهای نساجی در کشور بود، گفت: هر ساله نمایشگاه نساجی در اصفهان پربارتر از سال گذشته برگزار می شود و امسال شرکت کنندگان از اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، یزد و ترکیه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: صنعت نساجی هیچگونه آلایندگی ایجاد نمی‌کند و این در حالیست که اشتغال فراوانی برای استان به وجود می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته بیشترین واحدهای بافندگی و نساجی در این استان حضور داشتند و رونق اقتصادی را ایجاد کردند.

یارمحمدیان اظهارداشت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در صنعت نساجی، برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی را رونق این صنعت دانست و بیان کرد: این نمایشگاه طی چهار روز با حضور ۵۸ مشارکت کننده در فضایی بالغ بر ۴۵۰۰ مترمربع آخرین دستاوردهای خود را ارائه می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار