کد خبر: ۸۰۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ 24 December 2019
فرمانده انتظامي استان از کشف 2 تن و 202 کیلو مواد غذايي احتکار شده به ارزش 10ميليارد ریال در شهر ستان کهگیلویه خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار" مهدی انصاری" اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پليس آگاهي شهرستان کهگیلویه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی وشوینده در 3 انبار در شهر دهدشت مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از شناسایی انبارها با هماهنگی قضائی، اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و معدن در بازرسی از انبارهای مذکور52 هزار 600 کيلو گرم قند، 9 هزار کيلو گرم انواع برنج ، 3 هزار 800 کيلو گرم روغن ، 600 کيلو گرم انواع چاي خشک 58 هزار کيلو گرم رب گوجه، 26 هزار کيلو گرم ماکاروني 18 هزار کيلو گرم انواع حبوبات و 114 هزار ليتر مواد شوينده احتکار شده کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: در این رابطه، 3 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: فروشندگان کالاهای اساسی باید فهرست کالاهای انبار شده خود را ماهانه به سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند تا مشمول مجازات احتکار و پرداخت جریمه نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار