کد خبر: ۸۰۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ 23 December 2019
بابک دین پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور روزهای سه شنبه و چهارشنبه مهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
بابک‌ دین پرست در سفری دو روزە بە استان کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه  ۳ و ۴ دی ماه روزهای کاری پر ترافیکی را در  این استان پیش رو خواهد داشت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص،اظهار داشت: وی بعد از ورود بە استان بە همراە کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی از تعدادی از طرح های صنعتی در حال اجرا و همچنین واحدهای صنعتی بزرگ اثرگذار در تولید و اشتغال و همچنین واحدهای صنعتی بزرگ نیمه فعال در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بازدید خواهد داشت.
وی افزود: بازدید از فسفات چرام، آجر دهدشت، مجتمع گیاهان دارویی باشت و مجتمع روغن نباتی گچساران، شرکت آسه یاسوج، سایت نمایشگاه دائمی یاسوج، شرکت طبیعت زنده و همچنین کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج از برنامه هایی که برای سفر معاون اقتصادی وزیر تدارک دیده شده است.
معاون اقتصادی استاندار گفت: شرکت در نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به صورت مشترک از دیگر برنامه هایی خواهد بود که با حضور معاون اقتصادی وزیر در یاسوج برگزار می شود‌.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار