استاندار تهران اعلام کرد: کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت، تنها مدارس در شهر تهران و شرق استان را تعطیل اعلام کرده و دو روز آینده دانشگاه‌ها و ادارات باز است.
کد خبر: ۸۰۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 21 December 2019

به گزارش تابناک تهران، «انوشیروان محسنی بندپی» جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته اضطرار آلودگی هوا در جلسه عصر امروز خود با تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شهر تهران و نیز شهرهای پاکدشت، ورامین، پیشوا و قرچک در روزهای ۳۰ آذر و یکم دی‌ماه موافقت کرد و بنا بر این، مدارس سایر مناطق و شهرهای این استان از جمله ملارد، فیروزکوه، پردیس، شهریار، بهارستان، اسلامشهر، رباط کریم، قدس و دماوند باز است.
وی همچنین با رد اخبار برخی رسانه ها مبنی بر تعطیلی دانشگاهها و ادارات در دو روز آینده، تأکید کرد: این خبرها صحت ندارد و تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.
محسنی بندپی با یادآوری اینکه تصمیم به تعطیلی مدارس شهر تهران و شهرستان های پیشوا، ورامین، پاکدشت و قرچک با هدف جلوگیری از انباشت آلاینده های جوی بوده است، اظهار کرد: میانگین شاخص آلودگی هوای تهران که عصر امروز به عدد ۱۳۰ رسیده بود، اکنون به ۹۰ کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
سلام معاونش میگه تعطیل خودش میگه تعطیل نیست هماهنگ نیستند بعدشم چه فایده داره فقطمدارس تعطیل میکنید چه فایده داره کسی از تهران بیرون نمیره باید کلا تعطیل کنید که مردم بتوانند چند روزی از تهران بیرون بروند نفس بکشند دولت تدبیر تدبیرت مارا کشته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار