خطیبان نماز جمعه فارس ، امروز ضمن اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، از مسئولان خواستند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
کد خبر: ۸۰۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 21 December 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: امام جمعه فسا با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از داوطلبان و مردم خواست دین شان را به دنیای دیگران نفروشند؛ حجت الاسلام جمالی زاده افزود: در فضای انتخابات انتقاد باید منصفانه با حفظ حرمت‌ها باشد.

*********************************************************
خطیب جمعه نورآباد ممسنی گفت: صله رحم در شب یلدا به عنوان رسمی قدیمی بسیار ارزشمند و بابرکت است. حجت الاسلام شاکری همچنین از تلاش و اقدام بموقع راهداران این شهرستان برای بازگشایی جاده‌های کوهستانی و برف گیر تقدیر کرد.

**************************************************************
حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به لطف خدا با مشارکت حداکثری مردم به جشنی پر شکوه در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی برای ملت سرافراز ایران اسلامی تبدیل خواهد شد.

********************************************************************
حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیش رو دست به کار شده اند، اما باز هم مردم با حضورشان تمام توطئه‌هایشان را نقش بر آب می‌کنند.

*****************************************************************
حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان از خیران و مردم این شهر خواست با حمایت از صندوق قرض الحسنه نوبندگان زمینه بهره مندی نیازمندان از تسهیلات آن را فراهم کنند.

********************************************************************
حجت الاسلام السلام رستگار امام جمعه بخش سیدان گفت: برخی کشور‌های غربی به سردمداری آمریکا برای تضعیف کشور‌های جبهه مقاومت، به درگیری‌های داخلی وهرج ومرج و بی ثباتی سیاسی این کشور‌ها دامن میزنند.
حجت الاسلام صدیق امام جمعه ششده و قره بلاغ با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدا‌ها باید مراقب باشند اختلاف نظر‌ها به تخریب یکدیگر منجر نشود.

******************************************************************
حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه کامفیروز از مسئولان راه و شهرسازی استان خواست ترمیم و تعریض جاده منطقه تنگ شول این بخش را در دستور کار قرار دهند.

****************************************************************
حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه گفت: دشمنان اسلام چندین ماه است با ایجاد فتنه در عراق و لبنان موجب درگیری و اخلاف و ناامنی در این کشور‌ها شده اند که توطئه آنان مثل گذشته خنثی خواهد شد

******************************************************************
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم از کسانی که هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند خواست هر چه سریعتر برای دریافت آن اقدام کنند تا برای گرفتن خدمات با مشکل مواجه نشوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار