رپورتاژ آگهی
تورهای خارجی در بین گردشگران در تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروزی طرفداران زیادی دارد، اما تورهای خارجی لحظه آخری به دلیل کاهش محسوس هزینه در رتبه یک انتخاب سفردوستان قرار دارد.
کد خبر: ۸۰۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 19 December 2019

همراهی با تورهای مسافرتی به هر شهری و در هر زمانی لذت خاص خود را داشته و با توجه به جاذبه ها، امکانات و شرایط از نظر هزینه دسته بندی میشوند. یکی از گزینه های سفر برای افرادی که تمایل به بازدید ازدیدنی های متفاوت و کشف فرهنگ و رسوم جدیدی دارند، سفرهای خارجی می باشد. با توجه به رشد صنعت گردشگری در کشورهای مختلف، به خصوص کشورهای نزدیک به ایران، انتخاب شهر و کشور مقصد کمی مشکل شده. بهترین گزینه در سفرهای خارج ازایران همراهی با تورهای خارجی و رزرو آنها از دو تا سه ماه قبل می باشد، زیرا در اینصورت علاوه بر ظرفیت فراوان تورها و امکان انتخاب آنها با شرایط دلخواه، میتوانید تا حد زیادی در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید. تورهای خارجی در بین گردشگران در تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروزی طرفداران زیادی دارد، اما تورهای خارجی لحظه آخری به دلیل کاهش محسوس هزینه در رتبه یک انتخاب سفردوستان قرار دارد.

 

تورهای خارجی برای نوروز

تعطیلات نوروزی فرصتی عالی برای سفرهای طولانی و بازدید از جاذبه های توریستی جدید و ناشناخته داخل و خارج از کشور می باشد. یکی از مهمترین دلایل استقبال فراوان هم وطنانمان از تورهای نوروزی علاوه بر طول زمان تعطیلات، مناسب بودن آب و هوای اکثر شهرهای توریستی داخلی و خارجی است. بیشتر کشورهای توریست پذیر اطراف ایران، آب و هوای مشابه داخل کشور داشته که در تعطیلات نوروز تقاضای افراد برای سفرهای خارجی افزایش میابد و این امر باعث افزایش قیمت تورهای نوروزی می شود. با رسیدن بهار و افزایش نسبی دمای هوا، شهرهای داخلی به دلیل تعطیلات به نسبت زیادی شلوغ هستند ، اما شهرهای توریستی اطراف ایران در وضعیت نسبتا خلوت تری هستند زیرا تعطیلات نوروز در کشورهای دیگر در این دوره وجود ندارد. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که در تعطیلات نوروز کدام تورهای خارجی انتخاب مناسبی هستند؟

در ادامه بهترین تورهای نوروزی خارجی را برای شما معرفی میکنیم

 

بهترین تورهای خارجی برای نوروز

اغلب گردشگران تورهای خارجی با هدف استراحت ، خرید یا گردشگری با تورهای نوروزی همراه میشوند وعلایق آنها در سفر تا حدود زیادی بر انتخاب مقصد تاثیر میگذارد. هرچه فاصله کشورها برای مسافرت از ایران کمتر باشد، هزینه پرواز و در نتیجه هزینه تورهای گردشگری نیز کمتر خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از افراد کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه، آذربایجان، ارمنستان و امارات یا کشورهای دیگر مانند گرجستان، بلغارستان و هند را به عنوان مقصد تور نوروزی خود انتخاب میکنند. کشورهای زیر علاوه بر مناسب بودن هزینه تورهایشان، نزدیکی به ایران و آب و هوای مناسب در اوایل بهار، ازجمله انتخاب های محبوب هم وطنانمان در سال های اخیر بوده و با توجه به روند رو به رشدی که در گردشگری خود دارند قطعا گزینه مناسبی برای نوروز سال بعد نیز می باشند.

 

1- گرجستان

با توجه به جغرافیای گرجستان، در این کشور رسوم غربی و شرقی ترکیب شده اند. تفلیس پایتخت این کشور، به قدری جاذبه گردشگری و تفریحات و سرگرمی دارد که تور تفلیس به انتخاب اول گردشگران خارجی در کشور گرجستان تبدیل شده است. اکثر مردم به دنبال رزرو تور ارزان در تعطیلات نوروز هستند که تورهای لحظه آخری تفلیس میتواند مسافرت ارزان با بالاترین کیفیت را در اختیارشان قرار دهد. بهترین زمان همراهی با تور تفلیس در بهار و پاییز می باشد که آب و هوا مناسب و جمعیت گردشگران تا حدودی خلوت است. علاوه بر تفلیس، باتومی دیگر شهر محبوب و مشهور گرجستان است که با داشتن سواحل زیبا، امکانات توریستی و هتل های بزرگش در سالهای اخیر در بین گردشگران ایرانی محبوب شده.

تور گرجستان

2- ترکیه

با توجه به همسایگی کشور ترکیه با ایران و داشتن شهرهای مهم و تاریخی و هچنین سواحل زیبا و تفریحات متنوع، سالانه صدها هزار توریست از ایران به این کشور سفر میکنند. از محبوب ترین تورهای ترکیه که در ایران برگزار میشود، تور استانبول ، آنتالیا، کوش آداسی و ازمیر می باشد که به هردو صورت هوایی و زمینی انجام میشوند. شهر استانبول یکی از برترین مقاصد ترکیه برای بازدید از جاذبه های باستانی، طبیعت و خرید است که همه روزه از تهران به این شهر پرواز وجود دارد. یکی از ویژگی های برتر این شهر اروپایی و آسیایی، عدم نیاز به ویزا برای سفر به آن می باشد و این امر سبب میشود تا با استفاده از تورهای لحظه آخری استانبول سفری ارزان را به این شهر تجربه کنید.

تور ترکیه

دیگر شهر محبوب ترکیه، شهر آنتالیا با شهرتی جهانی می باشد که بسیاری از توریست های جهان از جمله گردشگران ایرانی حداقل یکبار با تور آنتالیا همسفر شده اند. آنتالیابا داشتن هزاران هتل، جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی به یکی از پرطرفدارترین شهرهای ساحلی برای تعطیلات در جهان تبدیل شده است. از آنجا که فصل اوج سفر به شهرهای ترکیه در ماههای تابستان می باشد، تعطیلات نوروزی زمان مناسبی برای استفاده از تورهای ارزان ترکیه، مخصوصا شهرهای ساحلی آن، مانند تور آنتالیا ، تور کوش آداسی و تور مارماریس است. تور نوروز آنتالیا مورد استقبال بسیاری از هموطنانمان قرار گرفته زیرا به دلیل حضور ایرانیان فراوان در این ایام بسیاری از هتل ها، رستوران ها و حتی برخی از ایرانیان ساکن در ترکیه مراسم نوروز را برگزار می کنند.

3- ارمنستان

تور ارمنستان یکی از تورهای محبوب نوروزی در بین ایرانیان بوده، که از مهمترین دلایل این محبوبیت نزدیکی به ایران، هزینه های ارزان، عدم نیاز به ویزا، هتل های مناسب و امکان سفر زمینی می باشند. بهار یکی از زیباترین فصل های کشور ارمنستان میباشد و دمای مناسب هوا در فروردین باعث میشود تا گردشگران به راحتی بتوانند از جاذبه های گردشگری کشور، مخصوصا ایروان لذت ببرند. علاوه بر دلایل ذکر شده، داشتن مردمانی شاد، خونگرم و بافرهنگ و افزایش امکانات توریستی و مراکز خرید متنوع در سالهای اخیر تور ارمنستان جزء انتخاب های اول مردم برای تورهای خارجی بوده است.

 تورهای خارجی

طبق بررسی ها اقامت در بهترین هتل ها، امکانات گشت شهری و ترانسفر تخصصی و حرفه ای، آژانس الماس نشان را به یکی از برترین آژانس های برگزار کننده تورهای نوروزی تبدیل نموده که توانسته رضایت تمامی مسافران خود را جلب نماید. توصیه آژانس مسافرتی الماس نشان به هموطنان این است که پیش از سفر خود اطلاعات لازم در خصوص شرایط آب و هوایی، هزینه ها و واحد پولی، جاذبه ها و دیگر ویژگی های کشور مقصد را کسب کنند تا سفری خاطره انگیز را در تعطیلات نوروز داشته باشند.

برای اطلاع از بهترین تورهای نوروزی و تورهای لحظه آخری میتوانید با مشاوران آژانس هواپیمایی الماس نشان تماس بگیرید.

شماره تماس آژانس الماس نشان :

الماس نشان کاج (سعادت آباد) : 02125712

الماس نشان آسمان (پارک ملت) : 02154171

آدرس وب سایت : www.almasneshantour.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار