رپورتاژ آگهی
همان طور که از اسم آن مشخص است، کاغذ دیواری نانو با تکنولوژی نانو فناوری شده است. از بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹ کاغذ دیواری نانو است. تکنولوژی نانو در هر جسمی که به کار برود آن را ضد آب می کند. این تکنولوژی امروزه در اکثر کاغذ دیواری ها به کار برده می شود. بالاتر رفتن مقاومت و انعطاف پذیری کاغذ دیواری نانو از مزایای دیگر فناوری نانو است. کاغذ دیواری نانو ضد آلودگی می باشد. کاغذ دیواری نانو برای تمام فضاها از سرویس بهداشتی، آشپزخانه گرفته تا اتاق های پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۰۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 18 December 2019

بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹

هرساله با گذشتن زمان تکنولوژی دچار پیشرفت می شود، همین امر سبب می شود تا دنیای اطراف ما همگام با پیشرفت ها دست خوش تغییر شود. با تغییر محیط اطراف، فضاها و اماکن نیز تغییر می کنند. اهداف از تغییر می تواند کاربردی کردن و یا بخشیدن جلوه بصری باشد. به همین سو است که برای تغییر محیط اطراف از افرادی کمک گرفته می شود که در این زمینه دانش  و مهارت کافی داشته باشند. طراحان دکوراسیون هر روزه علم خود را به روز می کنند تا بتوانند همراه با انواع ترندها یا مدهای جدید پیش بروند. یکی از موضاعات جذاب در تغییر دکوراسیون به روز و جدید تغییر دیوار ها با استفاده از کاغذ دیواری های جدید ۲۰۱۹ است. چنانچه که به فکر تغییر دکوراسیون براساس آخرین مد روز هستید با خواندن این مقاله بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹ را بشناسید.

 انواع کاغذ دیواری ۲۰۱۹

برای ایجاد یک تغییر سریع و آسان در کل فضای ساختمان تنها به یک چیز نیاز دارید! انتخاب کاغذ دیواری مناسب. کاغذ دیواری ها نوعی از دیوار پوش ها هستند که علاوه بر پوشش دیوارها از عیب و نقوص، جلوه و زیبایی آن را هم تامین می کنند. کاغذ دیواری ها ی ۲۰۱۹ از نظر جنس، رنگ، طرح و حتی مکان هایی که مورد استفاده قرار می گیرند انواع بسیار زیادی دارند. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی از میان انواع بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹ داشته باشید باید انواع کاغذ دیواری های ۲۰۱۹ را بشناسید. با ما همراه باشید تا انواع مشهور و جدید کاغذ دیواری ۲۰۱۹ که به بازار عرضه شده است را با هم بررسی کنیم.

کاغذ دیواری وینیل

کاغذ دیواری پی وی سی یا وینیل، کاغذ دیواری است که از یک لایه پلی وینیل کلراید پوشانیده شده است. وینیل نسبت به آب مقاومت بالایی دارد و همچنین نسبت به پارگی انعطاف پذیر است. کاغذ دیواری وینیل یا پی وی سی  به لطف داشتن لایه پلی کلراید عیوبی دیوار را می پوشاند و می تواند انتخاب مناسبی برای آشپزخانه باشد. کاغذ دیواری پی وی سی معایبی هم دارد یکی از آنها انتشار گاز سمی به دلیل داشتن لایه پلی وینیل است. پوشش وینیل توسط اسپری یا اضافه کردن لایه ای بسیار نازک به کاغذ دیواری اضافه می شود.

کاغذ دیواری نانوون

یکی از بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹ کاغذ دیواری است که با تکنولوژی الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته شده و نانوون گفته می شود. این نوع کاغذ دیواری قابل تنفس است. تنفس به معنای آن است که دارای منافذی است که هوا از آن عبور کرده و محسبوس نمی شود و در نتیجه ضد باکتری و ضد قارچ است. کاغذ دیواری نانوون می تواند انتخاب مناسبی برای آشپزخانه باشد. این کاغذ دیواری به راحتی نصب شده و قابل نظافت است. از مزایای دیگر کاغذ دیواری ناوون مقاومت بالای آن است. این ویژگی مهمی در زمان اجرا، نصب و حتی جداسازی از دیوار است.

بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹

 کاغذ دیواری بافت دار

کاغذ دیواری های بافت دار، بافت شده از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند. این نوع کاغذ دیواری به تازگی به بازار عرضه شده است، جزو ترند و بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹ می باشد. داخل این نوع از کاغذ دیواری ها چوب و برگ های واقعی وجود دارد که به فضای استفاده شده در آن حس آرامش را القا می کند. کاغذ دیواری های بافت دار به دلیل جنس مرغوب، قابل شستشو هستند. متاسفانه کاغذ دیواری بافت دار در کشور ما بسیار کمیاب هستند. زیرا معمولا از درخت بامبو ساخته می شوند. به دلیل کمیاب بودن، کاغذ دیواری بافت دار قیمت بالایی نیز دارد. همین امر است که این پوشش را لوکس تر و ارزشمندتر می کند.

 کاغذ دیواری کاغذی

کاغذ دیواری کاغذی از جنس کاغذ است. لایه وینیل را ندارد، مانند نانوون ضد رطوبت نیست و قابلیت ضد آب بودن را نیز ندارد. نظافت کاغذ دیواری کاغذی بسیار دشوار است. عمر مفید کاغذ دیواری کاغذی از یک تا سه سال است. این کاغذ دیواری در برابر خش آسیب پذیر است به همین علت به دقت بالا در نصب احتیاج دارد. تنها مزیت کاغذ دیواری کاغذی قیمت مناسب و ارزان آن است. البته می توان گفت طرح های جدید ۲۰۱۹ به جذابیت آن افزوده است.

کاغذ دیواری ۲۰۱۹

 کاغذ دیواری نانو

همان طور که از اسم آن مشخص است، کاغذ دیواری نانو با تکنولوژی نانو فناوری شده است. از بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹ کاغذ دیواری نانو است. تکنولوژی نانو در هر جسمی که به کار برود آن را ضد آب می کند. این تکنولوژی امروزه در اکثر کاغذ دیواری ها به کار برده می شود. بالاتر رفتن مقاومت و انعطاف پذیری کاغذ دیواری نانو از مزایای دیگر فناوری نانو است. کاغذ دیواری نانو ضد آلودگی می باشد. کاغذ دیواری نانو برای تمام فضاها از سرویس بهداشتی، آشپزخانه گرفته تا اتاق های پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.
 فناوری نانو به دلیل ضد حساسیت بودن، می تواند انتخاب مناسبی برای اتاق کودکان باشد. تکنولوژی  نانو را می توان بعد از ساخت به کاغذ دیواری با پوشش لایه ای نازک اضافه کرد. همچنین می توان این تکنولوژی را همزمان با ساخت کاغذ به آن اضافه نمود. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی اسپری های نانو به بازار عرضه شده است تا بتوانیم از این تکنولوژی در هرجایی که مایلیم استفاده کنیم.

 کاغذ دیواری ضد بمب یا کولار

جدیدترین مدل کاغذ دیواری ۲۰۱۹ کاغذ دیواری کولار است. این کاغذ دیواری با تکنولوژی کولار ساخته می شود. ماده کولار پنج برابر بیشتر از فولاد مقاومت دارد. این کاغذ دیواری‌ها زمانی که به دیوار می‌چسبد، مانند یک تور ایمنی عمل کرده و آجر و ملات پرتاب شده را می‌گیرند. این تکنولوژی بسیاری از عواقب انفجار بمب را جلوگیری می کند.

 کاغذ دیواری سه بعدی

با انجام طرح های سه بعدی بر روی کاغذ دیواری های مختلف می توان فضاهای ساختمان را از یکنواختی نجات داد. کاغذ دیواری سه بعدی به فضا عمق می دهد و دیوار را جلوه ای زیبا می بخشد. طرح های سه بعدی روی کاغذ دیواری ها با پرینترهایی بزرگی که پوسترها را چاپ می کنند، چاپ می شود. جنس کاغذ دیواری ها معمولا با لایه ای از نانو یا وینیل پوشیده می شود تا کاغذ دیواری ضد آب شده و در برابر پارگی مقاوم شود. کاغذ دیواری سه بعدی  با استفاده از تکنولوژی سه بعدی می تواند جزو بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹ باشد. جدیدترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی ۲۰۱۹ طرح هایی از گوشه های طبیعت است. این نوع از کاغذ دیواری ها فضا را کاملا دگرگون می کنند و طوری طرحی می شوند که گویی قابل لمس هستند. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری ضد آب با ما تماس بگیرید.

 کاغذ دیواری چرمی

کاغذ دیواری های چرمی معمولا بیشتر در مکان هایی که تاکید به لوکس بودن دارند انتخاب می شود. این نوع کاغذ دیواری به دلیل ضخامت بسیار بالاتر از سایر کاغذ دیواری ها عایق مناسبی برای حرارت و صدا هستند. کاغذ دیواری چرمی ضد دوده و کثیفی بوده و همچنین این کاغذ دیواری ها قابل شستشو می باشند. از معایب انتخابی کاغذ دیواری چرمی عدم مقاومت آن در برابر اجسام تیز و آتش و حرارت است.

بهترین کاغذ دیواری های ۲۰۱۹

 نصب انواع کاغذ دیواری ۲۰۱۹

برای نصب کاغذ دیواری ابتدا باید از خشک بودن دیوار اطمینان حاصل کنید. زیرا رطوبت موجود در دیوار در عمر کاغذ دیواری اثر منفی می گذارد. پس اگر رطوبت مشاهده کردید منبع آن را شناسایی کرده و از بین ببرید. مرحله بعدی زیر سازی است، برای داشتن یک دیوار پوش کاملا صاف و یک دست باید زمینه آن نیز به همین صورت مناسب باشد.

پس اگر عیوبی در دیوار یا ناصافی وجود دارد آن را ازبین ببرید. برای حصول اطمینان از یکدست بودن دیوار بهتر است کل دیوار را روغن آستر بزنید تا لکه های ریز حاصل از بتونه از بین برود. قبل از چسباندن کاغذ دیواری برق را قطع کنید. چسب را با سیریش ترکیب کنید تا کاغذ دیواری به خوبی بچسبد. سپس ترکیب را با قلموی بزرگ به دیوار بزنید.

پنل های کاغذ دیواری را تا ده سانت بیشتر از طول دیوار ببرید. چسبی که روی دیوار بیش از پانزده دقیقه بماند خراب می شود پس تکه، تکه چسب بزنید.

لازم است بدانید که برای برآورده کردن انتظار عمر طولانی از کاغذ دیواری باید نوع متناسبی از آن برای فضای خود انتخاب کنید. نکته بعدی قابل ذکر در باره انتخاب کاغذ دیواری مناسب است، تنوع بسیار زیاد کاغذ دیواری سبب گیج شدن شما در انتخاب می شود. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید و اطلاع از قیمت کاغذ دیواری اتاق خواب در ذهن خود مرور کنید که چه کاغذ دیواری چه رنگی و برای چه اتاقی  می خواهید. این کار باعث می شود که در لحظه انتخاب سردرگم نشوید و در نهایت انتخاب درستی داشته باشید. کاغذ دیواری ها هیچگاه از مد نمی افتند و همیشه مد روز هستند. اگر پی به زمان پیدایش آن ببرید متوجه این موضوع خواهید شد که از گذشته استفاده از کاغذ دیواری مرسوم بوده و هست. تنها پیشرفت تکنولوژی سبب پیشرفت و بهبود کیفیت روز افزون آن می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار