نشریه گردشگری کاندی ناست پاکستان را به عنوان زیباترین و بهترین مقصد گردشگری سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.
کد خبر: ۸۰۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 16 December 2019

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، نشریه گردشگری کاندی ناست آمریکا پاکستان را به‌عنوان یک مقصد مناسب و زیبا برای گردشگری معرفی کرد.

این نشریه در رتبه‌بندی خود پاکستان را در صدر لیست بهترین مقاصد گردشگری در سال 2020 قرار داد و تصریح کرد: وجود دریاچه‌های طبیعی، کوه‌های سربه فلک کشیده و جنگل‌های فراوان، پاکستان را به یک مقصد فوق‌العاده تبدیل کرده است.

در این گزارش آمده است: بهبود شرایط امنیتی و کاهش چشمگیر حملات تروریستی باعث توجه ویژه گردشگران کشورهای غربی به پاکستان شده است.

همچنین کاندی‌ناست به ظرفیت‌های تاریخی پاکستان اشاره و تأکید کرد: این کشور برای فرهنگ‌دوستان نیز یک مقصد زیبا به‌شمار می‌رود.

کاندی‌ناست علاوه بر پاکستان کشورهای انگلیس، قرقیزستان، برزیل، ایرلند، فیلپین، سنگال، لبنان، چین، دانمارک، مراکش، پاناما و ژاپن را نیز در فهرست خود ذکر کرده است.

نشریه کاندی‌ناست یکی از معتبرترین نشریه‌های گردشگری به حساب می آید و تاکنون 25 جایزه بین‌المللی را از آن خود کرده است.

از زمان روی کار آمدن دولت عمران‌خان وی توجه ویژه‌ای به حوزه گردشگری داشته است و از مسئولین شهرهای مختلف خواسته حوزه گردشگری را فعال کنند.

پاکستان در اقدامی جالب ویزای خود برای اتباع کشورهای دیگر را تسهیل کرده و حتی در برخی کشورها مانند ایران هزینه دریافت ویزا را به نصف کاهش داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار