کد خبر: ۸۰۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 15 December 2019
خدمات پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمدبا کارت ملی هوشمند ارائه می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل تامین اجتماعی این استان از ارائه خدمات پزشکی در مراکز درمانی این سازمان با ارائه کارت ملی هوشمند خبر داد.
نورمحمدی گفت: در تمامی مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی همه خدمات پزشکی با ارائه کد ملی انجام می‌شود و نیازی به داشتن دفترچه درمانی نیست.
وی افزود: در سایر مراکز درمانی دیگر نیز اگر زیر ساخت‌ها از سوی وزارت بهداشت و درمان فراهم شود، سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از کارت هوشمند ملی به جای دفترچه درمانی آمادگی کامل را دارد.
نورمحمدی با بیان اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان کهگیلویه و وبویراحمد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: بین ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر از بیمه شدگان استان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۹۸ هزار و ۲۲۱ نفر در استان بیمه شده اصلی هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۷۴۲ نفر خانم هستند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه بانوان خانه دار و حتی دانش آموزان و دانشجویان دختر بالای ۱۸ سال هم می‌توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی زیر پوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند گفت: بانوان می‌توانند بسته به شرایط خود در زمینه مستمری بگیر، از کار افتادگی و فوتی زیرپوشش بیمه زنان خانه دار قرار بگیرند و از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.
نور محمدی افزود: از تعداد بیمه شدگان خانم در استان بیش از ۱۱ هزار نفر بیمه اجباری و مابقی در سایر مشاغل دیگر بیمه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار