آیت الله دژکام با اشاره به سابقه خوب شیرازی ها در حضور در جنگ، اظهار کرد: در حنگ تحمیلی، شیرازی ها، عباس دوران و صیاد شیرازی را نماینده خود کردند و اکنون نیز برای موفقیت در جنگ اقتصادی نیز باید انتخاب مناسب کنند و قوی ترین ها را به میدان بفرستند.
کد خبر: ۸۰۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 13 December 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 22 آذر) در خطبه های نماز جمعه شیراز با تاکید بر لزوم کمک به مومنان گفت: امروز همه مردم گرفتارند و تک تک ما توانایی داریم که دل مومنی را شاد کنیم.

 

 

امام جمعه شیراز ادامه داد: رفع نیاز مومنان توفیق بزرگی است که همه ما باید به آن توجه کنیم چرا که گاهی یک کمک کوچک می تواند تبعات مطلوب بزرگی در جامعه و رفع نیاز مردم داشته باشد.

 

 

نماینده ولی فقیه در فارس کرد: محبت و زبان خوش که خرجی ندارد و باید با مردم به زبان خوش حرف بزنیم و به آنها احترام بگذاریم.

 

آیت الله دژکام با اشاره به سالگرد درگذشت آیت الله حائری شیرازی اظهار کرد: هفته آینده این مناسبت را از عالمی مجاهد و زحمت کشیده پیش رو داریم که هم در علم و هم جهاد با طاغوت، میدان داری فراوانی کرد و سال ها زندان و شکنجه را پشت سر گذاشت.

 

وی با تاکید بر اهمیت شناخت مشکلات امروز جامعه بیان کرد: امروز نه تنها باید شرایط جامعه را عنوان کنیم بلکه باید برای آنها راه حل مناسب هم پیدا کنیم.

 

 

امام جمعه شیراز افزود: هر چه هم دردهای مشترک در جامعه ذکر شود تا به فکر راه حل اساسی نباشیم، اقدام لازم را به انجام نرسانده ایم.

 

 

آیت االه دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آینده نگری مقام معظم رهبری گفت: بیش از 12 سال است که حضرت آیت الله خامنه ای بر لزوم توجه به جنگ اقتصادی که با آن مواجه شده ایم، تاکید کرده است.

 

 

آیت الله دژکام ادامه داد: مسئولان نیز باید از ابتدا توجه به این مهم را جدی می گرفتند و اکنون نیز لازم است با تمام تلاش و ظرفیت های موجود خود به گونه ای عمل کنیم که همچون جنگ نظامی در این جنگ اقتصادی که علیه کشور ما در پیش گرفته شده است، سربلند و موفق بیرون بیاییم.

 

 

وی با اشاره به سابقه خوب شیرازی ها در حضور در جنگ، اظهار کرد: در حنگ تحمیلی، شیرازی ها، عباس دوران و صیاد شیرازی را نماینده خود کردند و اکنون نیز برای موفقیت در جنگ اقتصادی نیز باید انتخاب مناسب کنند و قوی ترین ها را به میدان بفرستند.

 

امام جمعه شیراز در پایان سخنان خود بر جدی گرفتن مسیر رای و انتخابات و مبارزه با عوامل فساد آفرین در اقتصاد نیز تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار