تاکنون۳۷ نفر برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان فارس نام نویسی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۰۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 13 December 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: ثبت نام از داوطلبان نخستین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از پانزدهم آذر آغاز شده و تا پایان روزثبت نام ۲۱ آذر، ۳۷ نفر در استان فارس نام نویسی کرده‌اند.
احمدی زاده، با بیان اینکه ۱۰ نفر مراحل ثبت نام خود را در فرمانداری شیراز و ۲۷ نفر در ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور از شهر‌های قم و اصفهان انجام داده اند اظهار داشت: از ۳۷ نفر نام نویسی شده ۳۶ نفر مرد ویک نفر زن هستند.
وی با اشاره به اینکه از افراد نام نویسی شده یک نفر سابقه نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد افزود: از این تعداد ۳ نفر زیر ۳۰ سال و ۳ نفر بین ۶۱ تا ۶۵ و مابقی بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند.
احمدی زاده بالاترین مدرک تحصیلی ثبت نام شوندگان را سطح ۴ حوزوی و کمترین فوق دیپلم اعلام کرد وگفت:از بین داوطلبین علاوه بر تحصیلات حوزوی همزمان تحصیلات دانشگاهی از مقطع دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی وجود دارد.
انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.
استان فارس پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و مردم استان در انتخابات میان‌دوره‌ای آتی مجلس خبرگان رهبری، یکی از نمایندگان خود را به جای مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی که اردیبهشت ۹۷ دعوت حق را لبیک گفت، انتخاب خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار