امام جمعه دامغان:
امام جمعه دامغان از حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به عنوان دو عنصر تاثیر گذار در جامعه یادکرد و گفت: وحدت این دو نهاد می‌تواند به رشد علمی و فرهنگی جامعه کمک کنند.
کد خبر: ۸۰۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ 13 December 2019

پیوند حوزه و دانشگاه تقویت شود

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان گرامیداشت فرارسیدن ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه بابیان اینکه ارتباط این دو عنصر تأثیرگذار جامعه می‌بایست تقویت شود، ابراز داشت: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید اندیشمند به جامعه تحویل دهند و از سویی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بالا بردن سطح مسائل دینی و اجتماعی جامعه بکوشند.

وی ضمن اشاره به اجرای یک بخش از فرآیند انتخابات و پایان نام‌نویسی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم باید در تعیین نمایندگان آینده مجلس به انتخاب خوب توجه کنند، افزود: امیدواریم مجلس آینده در حل مشکلات جامعه کمک کند.

امام جمعه دامغان از امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان سرمایه‌های بزرگ نظام یادکرد و اظهار داشت: نباید از خط ولایت فقیه جدا شویم زیرا راه سعادت و پیشرفت است.

حسینیان بابیان اینکه اغتشاشات آبان ۹۸ یک جریان امنیتی بود، تصریح کرد: اغتشاشگران در این فتنه به دنبال کشته‌سازی بودند و این حرکت از سوی استکبار جهانی، منافقان و سلطنت طلبان حمایت و پشتیبانی شد.

وی بابیان اینکه ائمه جمعه به دنبال گفتمان‌سازی هستند، افزود: مردم صف خود را با اغتشاشگران جدا می‌دانستند و با حرکت مسالمت‌آمیز به دنبال رسیدن به حق‌وحقوق هستند و به دنبال تخریب و تعرض اموال مردم و بیت المال هیچ‌گاه نخواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار