کد خبر: ۸۰۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 13 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از دیشموک، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در نماز سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به مشکلات زیاد مردم دیشموک در زمینه های مختلف گفت: با اولین بارش باران راه های ارتباطی روستاهای بخش دیشموک قطع می شود، بیش از یک هفته راه برخی از روستاها قطع است.
وی افزود:به نظرم اداره راه و شهرسازی در شهرستان کهگیلویه وجود ندارد، اگر یک بار وسیله ای می فرستند کاری انجام نداده برمی‌گردند.
راوند ادامه داد و گفت: باید مسئولین بیایند و پاسخ دهند که چرا اداره راهداری وظیفه اش را به درستی در خصوص بخش دیشموک انجام نمی دهد؛ چرا راه های روستایی که با اولین بارش باران قطع می شود را بازگشایی نمی کنند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به تاثیر مستقیم راه ارتباطی در خدمات دهی گفت: به علت نبود جاده مناسب برق برخی از روستاها بیش از یک هفته قطع است و مسئولین اداره برق توانایی خدمات رسانی به علت قطع بودن راه ارتباطی ندارند.
وی افزود:  برای وصل برق نیاز است که ماشین برود تا برق وصل شود ولی جاده قطع است.
راوند ادامه داد: در بحث آب روستایی نمایندگی آبفای روستایی در بخش دیشموک وجود ندارد و مردم با گلایه و شکوایه های زیاد به ما مراجعه می کنند که آب روستا قطع است.
امام جمعه شهر دیشموک ضمن تاکید بر رفع مشکلات روستائیان دیشموکی گفت: چند بار از تریبون نماز جمعه مشکلات آب آشامیدنی را به گوش مسئولین رساندیم چرا مردم را ناراضی نگه می دارید.
وی افزود: چرا بیش از سه سال مردم شهر دیشموک آب شرب ندارد و متحمل سختی های زیادی شدند اما مسئولین به دنبال حفر چاه هستند و نتیجه ای مردم از حفر چاه نمی بینند.
راوند ادامه داد: مدیرعامل آبفای روستایی و شهری بیایند و به مردم پاسخ دهند، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم که از مسئولین آبفای روستایی و شهری دلیل عدم درست انجام وظیفه را بپرسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار