نماینده، ولی فقیه در مازندران بیانیه گام دوم انقلاب را بیانیه‌ای معتبر و راهبردی برای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۰۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 13 December 2019

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه انسان باید در مقابل غرب‌زدگی، انفعال، عافیت‌طلبی، منفعت‌طلبی و اشرافی‌گری مقابله کند گفت: وجود تقوا میان مردم و مسئولان موجب برطرف شدن موضوع اقتصاد و معیشت در جامعه خواهد شد.
امام جمعه ساری با گرامیداشت هفته پژوهش و تاکید بر آن و کاربردی شدن تخصص در بخش‌های مختلف کشور افزود: پژوهش محوری مشکلات جامعه را حل کرده، اما پایان نویسی، مقاله نوشتن و خاک خوردن در قفسه کتابخانه ها، فایده عملی ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی با اشاره به مشکلات فراروی باغداران، میزان تولید محصولات کشاورزی و باغی را هفت میلیون تن اعلام کرد و گفت: فروش محصولات و صادرات آنها ازجمله مشکلاتی بوده، زیرا برداشت محصول با قیمت کنونی و افزایش قیمت‌های تولید، به صرفه نیست.
خطیب جمعه ساری با اشاره به ورود پژوهش، در این بخش، دلیل راکد و غیرفعال بودن صنایع و شهرک‌های صنعتی، گرانی، بهداشت و درمان، معیشت مردم، صنعت، کشاورزی و رفع مسائل پیش رو تاکید کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، از انتخاب نمایندگان کاخ نشین خودداری کرده و افراد صالحی که سبک زندگی اسلامی بر مبنای فرهنگ دینی، معنویت و تقوا را در خود تبیین کرده اند، جایگزین آنها شوند.
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تقابل غرب با ما در حوزه خودسازی، جامعه پردازی، مصون سازی و فرهنگ سازی است گفت: تمدن فرهنگ غربی بر اساس جدایی دین از سیاست بنا شده و بایستی با خودسازی دینی، جامعه پردازی قرآنی و تمدن سازی اسلامی با آن مقابله کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخشی از سخنانش به فراز‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و گفت:این بیانیه معتبر و راهبردی برای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار