نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مردم باید گسترده و هوشیارانه در انتخابات شرکت و افراد صالح را شناسایی کنند، زیرا سرنوشت این مملکت را مجلس تعیین می‌کند و باید افراد صالح و اصلح انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۰۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 13 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: برگزاری پرشور انتخابات در اولویت باشد تا با انتخاب صحیح مجلس در امور نظارت کند و مملکت را اصلاح کند و برای این امر باید افراد صالح و اصلح را انتخاب کنیم این وظیفه ماست.

وی، اضافه کرد: افراد ثبت‌نام کننده اگر تشخیص دهند موقعیت مناسب نیست جرات داشته باشند و صحنه را ترک کنند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: هیات اجرایی به درستی وارد گود شود و به وظایف خود با قدرت عمل کنند.

وی، با اشاره به توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهرها، بیان کرد: اگر در این امر عدالت رعایت نمی‌شود این زیبنده مسوولان و کشور اسلامی نیست.

امام جمعه ارومیه، افزود: مسوولان دقت کنند و اجازه این امر را نیز ندهند، زیرا تقسیم شهر به ٢ قسمت کار غلطی است و باید مسئله عادلانه باشد و هر کس به بندگان خداوند ظلم کند خداوند با آن‌ها دشمن می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی، با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، ادامه داد: باید این ٢ با هم در مسیر اهداف انقلاب اسلامی با هم همکاری کنند.

وی، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب باید اساتید حوزه و دانشگاه میدان‌دار باشند تا این بیانیه در جامعه جاری باشد.

وی، در خطبه نخست این هفته اظهار داشت: یکی از جذاب‌ترین نعمت‌های الهی که انسان را به حیرت می‌اندازد، نماز است، زیرا تمام موجودات هستی در حال عبادت خداوند متعال هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان، بیان کرد: وقتی انسان با نماز به ارتباط با خداوند متعال می‌پردازد نظر خداوند متعال بر این بنده است و سایه رحمت خداوند فرد را احاطه می‌کند.

وی، اضافه کرد: اگر انسان متوجه شود که در موقع اقامه نماز چه کسی به او توجه می‌کند، دست از اقامه نماز برنمی‌داشتند، همانطور که ائمه در موقع نماز از خود بی خود می‌شدند.

حجت‌الاسلام قریشی، گفت: کسانی که نماز نمی‌خوانند واقعا بیچاره و بدبخت هستند که از این لذت خداوندی بی‌بهره هستند.

وی، با اشاره به ثواب نماز جماعت نیز گفت: اگر تمام درختان دنیا مداد شوند و تمام ملائک جمع شوند نمی‌توانند ثواب یک رکعت نماز جماعت را بنویسند و این گونه نماز هدیه خداوند متعال بر بندگان است.

وی، با اشاره به لزوم توجه به حضور در نماز‌های جماعت و جمعه، تاکید کرد: مدیران و مسوولان استانی در نماز‌های جماعت و جمعه شرکت کنند و نباید در این مسئله قصور کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار