مدیرکل راهداری استان کرمانشاه از آماده‌باش ۵۰۰ راهدار در طرح ترافیکی زمستان ۱۳۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۸۰۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 12 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی در مراسم افتتاحیه طرح ترافیکی زمستان 1398 که امروز (21 آذر) با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به آمادگی کامل ناوگان راهداری برای اجرای هرچه بهتر این طرح، گفت: تمام راهدارخانه‌ها با شروع اولین بارش‌ها در استان فعال شده و در حال حاضر 46 راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان فعال است.

وی با اشاره به تجهیز تمامی این راهدارخانه‌ها گفت: در حال حاضر 300 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در راهدارخانه‌های استان آماده خدمات‌رسانی است.

کرمی تصریح کرد: 37 هزار تُن شن و نمک خریداری و در سطح راهدارخانه های استان توزیع شده است.

وی با اشاره به آماده باش 500 راهدار در طرح ترافیکی زمستانی گفت: تلاش ما این است تا درکنار ممانعت از مسدود شدن راه ها و محورها، بتوانیم خدمات‌رسانی خوبی به درراه ماندگان نیز داشته باشیم.

وی در ادامه به برخی مشکلات راهداران اشاره کرد و با توجه به کمبود اکیپ‌های راهداری در سطح استان گفت: در حال حاضر 49 اکیپ راهداری در سطح راه های استان فعال است که این تعداد باید اضافه شود.

وی افزود: در حال حاضر به ازای هر 62 کیلومتر راه اصلی و شریانی استان یک اکیپ در استان فعال است و اگر مجموع راه های استان را در نظر بگیریم به ازای هر 165 کیلومتر راه یک اکیپ راهداری داریم که کار را قدری مشکل می‌کند.

کرمی تصریح کرد: اکیپی که 165 کیلومتر از راه های استان را پوشش می‌دهد، چنانچه بارش برف داشته باشیم و این اکیپ برف‌روبی بی وقفه کار کند، بعد از سه ساعت که کل مسیر را تا انتها برود مجددا 20 سانتیمتر برف در مسیرهایی که پاک شده می‌نشیند و کار دوباره باید از سر گرفته شود و زحمات این اکیپ چندان که باید به چشم نمی‌آید.

وی افزود: از طرفی در برخی شرایط به ویژه دماهای چند درجه زیرصفر عملا نمک‌پاشی و تیغ‌ زنی چندان تاثیری ندارد و در این شرایط باید تیم‌های پلیس محدودیت تردد ایجاد کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار