در آخرین روز کاری هفته دلار با کاهشی محسوس مواجه شد و به کانال ۱۲ هزار تومان وارد شد.
کد خبر: ۸۰۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 12 December 2019

ورود دلار به کانال ۱۲ هزار تومان

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز صرافی ملی طی دو مرحله ۲۰۰ تومان از قیمت خرید و فروش دلار و یورو کاست که این عمل باعث کاهش بیشتر در بازار آزاد شد. با این کاهش قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی به ۱۲۹۰۰ تومان رسید و قیمت خرید نیز ۱۲۸۰۰ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۱۴۲۰۰ تومان و قیمت خرید آن ۱۴۱۰۰ تومان تعیین شد.

در بازار آزاد قیمت‌ها با کاهش بیشتری همراه بود به طوری که هر دلار آمریکا با قیمت ۱۲۸۵۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد. قیمت یورو نیز امروز کاهش محسوسی را تجربه کرد و هم اکنون ۱۴۴۰۰ تومان معامله می‌شود.

در بازار طلا شاهد کاهش بیشتری بودیم به نحوی که هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۳۲۰۰۰ تومان کاهش ۱۹۴۵۰۰۰ تومان قیمت دارد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۹۰۰۰ تومان کاهش به ۴۵۰۰۰۰ تومان رسید.

هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با ۷۸۰۰۰ تومان کاهش هم اکنون ۴۴۵۶۰۰۰ تومان قیمت دارد. سکه طرح قدیم نیز امروز کاهش شدیدی را تجربه کرد و با ۱۱۰۰۰۰ تومان کاهش ۴۴۲۹۰۰۰ تومان قیمت داشت. نیم سکه و ربع سکه نیز امروز ریزش شدیدی داشتند به طوری که هر دو با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش به ترتیب ۲۴۱۸۰۰۰ تومان و ۱۵۱۹۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

در بازار‌های جهانی، اما شاهد رشد قیمت طلا بودیم. دلیل این امر تاکید مقام‌های ارشد بانک مرکزی آمریکا بر حفظ نرخ بهره بود که باعث شد ارزش دلار در بازار‌های جهانی با کاهش روبرو شود. با کاهش ارزش دلار در بازار‌های جهانی راه برای رشد طلای جهانی باز شد و هر اونس طلا با افزایش ۶ دلاری هم اکنون ۱۴۷۳/۷۶ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار