کد خبر: ۸۰۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 12 December 2019

بنظرم از معدود مردهای حاضر در مجلس دهم ، همین خانم سلحشوری بود که مرد و مردانه در پیشگاه ملت ، ضمن عذرخواهی از عدم تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی خود، در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکرد. او دلیل این اقدام را افتادن مجلس از شانیت قانونگذای و جایگاه واقعی خود در کشور دانست.


خانم سلحشوری جزو معدود اصلاح طلبانی بود که در عمل به آموزه های اصلاح طلبی و شعارهای چند دهه ای این جریان سیاسی وفادار بود .


باری آقای روحانی میگوید یک دولت پنهانی وجود دارد که بیش از دولت انتخابی قدرت و پول و رسانه دارد. از طرفی اغلب اصلاح طلبان ارشد و نامدار، هم در برابر انتقادات به بی کفایتی ها و علی القاعده وضع موجود، معتقدند که مجلس و دولت اختیارات چندانی برای ایجاد اصلاح یا تغییرات درست و حسابی ندارند.


حالا تنها سئوال ساده ای که مانده این است که پرسیده شود ، این صف طولانی عزیزان اصلاح طلب برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی چیست ؟ در تبریز ، آقای شهرتی فر و خانم ساعی اقلا میتوانند به این سئوال ساده جواب بدهند.


صادقانه به مردم یگویند اگر معتقدند مجلس در راس امور نیست و کاره ای نیست و دولت پنهان همه اختیارات را بر عهده دارد ، اینها برای چه می خواهند وارد مجلس شوند؟ و اساسا این صف طولانی برای ورود به مجلس و این همه های و هوی شورای اصلاح طلبان استان برای لیست دادن و .. برای چیست؟
اگر اینها بر خلاف آن اصلاح طلبان کارکشته (که معتقدند مجلس کاره ای نیست)می اندیشند ، توضیح دهند که اگر مجلس واقعا کاره ای هست و اختیار دارد و .. چرا در برابر وضع موجود هیچ کنش درست و حسابی ای نمیتواند ارائه کند و جامعه را به مسیر درست خود برگرداند؟


غلامرضا منصوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار