مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان:
اسمعیل‌پور گفت: آتش‌نشانی سمنان، برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، نیازمند تجهیزات پیشرفته و تخصصی است.
کد خبر: ۸۰۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 12 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: سعید اسمعیل‌پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : تجهیزات آتش‌نشانی شهر سمنان برای مهار آتش با توجه به ظرفیت‌ها، واحد‌های مسکونی و تجاری و واحد‌های صنعتی، چندان مطلوب نیست.

او افزود: برای تجهیز چهار پایگاه آتش‌نشانی شهر سمنان به ابزار‌های تخصصی افزون بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ابراز کرد: سمنان تنها مرکز استان در کشور است که نردبان تخصصی برای مهار آتش در واحد‌های مسکونی و تجاری در واحد‌های دارای ۲ طبقه و بیشتر ندارد و کمبود اعتبار از چالش‌های اساسی در اجرا نشدن طرح تامین این تجهیزات است.

اسمعیل‌پور اظهار کرد: در سال‌های گذشته مسئولان سمنان و کشور برای خرید ماشین آلات پیشرفته مهار آتش برای پایگاه‌های آتش‌نشانی این شهر وعده‌هایی دادند که تاکنون این برنامه‌ها محقق نشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: قیمت نردبان مهار آتش برای ساختمان‌های چندطبقه دست کم ۳۰ میلیارد ریال بود که این رقم اکنون به دلیل فشار‌های خارجی و تحریم به ۱۸۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: سمنان به عنوان یکی از شهر‌های در حال توسعه کشور مطرح است و نقص در تجهیزات ایمنی برای ارایه خدمات به شهروندان به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

سازمان آتش‌نشانی با چهار پایگاه داخل شهر سمنان و یک پایگاه در شهرک صنعتی بزرگ این شهر با فعالیت ۸۰ آتش‌نشان به شهروندان خدمات رسانی می‌کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار