با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و دستگاه‌های انتظامی، خدمات رسان و امدادی، رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح زمستانی در استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ 11 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، آیدین رحمانی رضائیه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاح رزمایش ترافیکی و انتظامی  با اشاره به شرایط ویژه جغرافیایی استان، گفت: وجود ۵ پایانه مرزی فعال از مرز‌های رسمی کشور و هم مرزی با سه کشور، شرایط ویژه‌ای را فراهم کرده تا در جاده‌های استان آذربایجان غربی شاهد تردد مسافران زیادی باشیم.

وی با اشاره به حضور فعال نیر‌وهای امدادی، خدمات رسان و انتظامی در جاده‌های استان در اجرای طرح زمستانی، افزود: امیدواریم با اجرای رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح زمستانی در آذربایجان غربی، شاهد بروز حداقل حادثه در جاده‌های استان باشیم.

وی با قدردانی از وحدت و همدلی مدیران و کارکنان دستگاه‌های حاضر در این رزمایش برای ایجاد شرایط ایمن جهت تردد مسافران، افزود: ایجاد آرامش، امنیت و آسایش مسافران در شهر ها، روستا‌ها و جاده‌ها با تلاش‌های شبانه روزی و حضور در شرایط مختلف و سخت شما عزیزان امکان پذیر است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین، گفت: ۱۱۱ تیم پلیس راهنمایی و رانندگی همزمان با اجرای طرح زمستانی امسال در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

سرهنگ جلال عباس‌زاده افزود: اجرای این طرح از امروز آغاز شده و تا ۲۰ اسفند امسال ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح ۳۶۵ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در قالب ۱۰۰ تیم پلیس‌راه و ۱۰ تیم نامحسوس به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار