فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۱۳ عرضه کننده خرد مواد مخدر و ۴۷ سارق در حوزه شهرستان دماوند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و در قالب طرح معراج خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 11 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: همکاران انتظامی شهرستان دماوند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت ویژه در قالب طرح معراج به‌مدت ۴۸ ساعت با کمک پلیس استان، موفق به اقدامات موثری در دستگیری مواد فروشان و سارقان شدند.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای ایجاد رضایتمندی شهروندان صورت گرفته است، افزود: در این طرح مناطق و محلاتی که آلوده به موادفروشان، خرده فروشان موادمخدر و سارقان مال‌خر می باشد، شناسایی می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با اقدامات همکاران انتظامی حوزه اطلاعاتی و در بحث شناسایی موادفروشان، ۱۳ نفر دستگیر و در رابطه با سرقت ۵۰ فقره سرقت کشف و ۴۷ نفر از سارقین که در این حوزه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

سردار عزیزی ادامه داد: همچنین اماکنی که سارقان و خرده فروشان موادمخدر و سارقین در آن مخفی شده بودند توسط عوامل پلیس شناسایی و کشف شد و اموال مسروقه ضبط گردید.

کشف و ضبط ۷۰۰ قلم کالای قاچاق در دماوند

وی همچنین یکی از اقدامات پلیس را جلوگیری از ورود کالای قاچاق دانست و بیان داشت: در بحث کالای قاچاق نیز ۷۰۰ قلم انواع کالا که ارزش ریالی آن ۵۶۰ میلیون تومان بود، کشف و ضبط گردید و ۷ هم نفر از افراد قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید براینکه در این راستا سه محلی که به عنوان مکان عرضه موادمخدر در شهرستان دماوند بود، با دستور قضایی شناسایی و تخریب شد، گفت: این اقدام با هدف عبرت برای خلاف‌کاران این حوزه صورت گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: پلیس همیشه با اقتدار مقابل افراد هنجارشکن و خلافکار ایستاده و طبق قانون با آنها برخورد می‌کند و بدانند اگر به دنبال ناامنی هستند و خلاف قوانین و مقررات عمل کنند، پلیس جلوی اقدامات آنان خواهد گرفت که البته همکاری و اطلاع رسانی به موقع شهروندان نیز در این موفقیت بی بدیل است.

سردار عزیزی گفت: ورود کالای قاچاق در کشور که متاسفانه تولید داخل نیز دارد، قطعا به حوزه اقتصادی کشور ضرر خواهد زد و منجر به تعطیلی کارخانه ها و مراکز تولیدی و بیکاری می شود که یکی از ماموریت های پلیس در سال ۹۸، برخورد قاطع با جلوگیری از ورود کالای قاچاق است.

وی ادامه داد: این طرح های عملیاتی جزو طرح های مستمر ما در برخورد با قاچاقچیان و پاکسازی مناطق آلوده می باشد که به صورت مستمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار