عبدالله گنجی:
به گزارش تابناک سمنان : کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی گفت: دانشجویان ازلحاظ فکری دارای تفاوت‌های زیادی هستند اما آرمان‌گرایی و عدالت‌خواهی ویژگی بارز و مشترک همه‌شان است.
کد خبر: ۸۰۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸ 08 December 2019

نتیجه تصویری برای عبدالله گنجی

مدیرمسئول روزنامه جوان شامگاه شنبه در همایش روز دانشجو به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه آرمان‌گرایی و عدالت‌خواهی ویژگی دانشجویان با همه تفاوت‌ها در افکار و رفتارشان است، تأکید کرد: دانشجو وقتی به قدرت و حکومت نگاه می‌کند همیشه حس می‌کند پشت پرده چیزی است که نباید به این قشر بازگو شود و این ویژگی این سن است.

عبدالله گنجی بابیان اینکه بدبینی به قدرت، ویژگی و اقتضای سنین دانشجویی است، افزود: این امر خاستگاه سیاسی ندارد بلکه انسان در این سنین خواه‌ناخواه هویت طلب می‌شود.

گنجی بابیان اینکه قرار دادن دانشجو در چارچوب، کار دشواری است، بیان کرد: دانشجو با بروکراسی و نظارت میانه خوبی ندارد چراکه درگیر مسائل و عواطف است.

وی در خاتمه  بابیان اینکه باید تشکل‌ها و تفکرهای دانشجویی را پذیرفت، تأکید کرد: شاید ما موضوعی را قبول نداشته باشیم اما باید آن را به رسمیت بشناسیم و این دو مقوله باهم متفاوت هستند و جریان دانشجویی در ایران متأثر از روشنفکران است اما دانشجو پس از ورود به دانشگاه ازنظر شخصیتی احساس تحول می‌کند زیرا خاستگاه دانشگاه‌ها در کشورما بومی نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار