کد خبر: ۸۰۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 08 December 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، بهروز ندایی اظهار کرد: تا ساعت ۱۸ روز ۱۶آذر که ساعت پایان ثبت نام بود،۲۳۴نفر برای شرکت دررقابت‌های انتخابات مجلس یازدهم در ۵حوزه انتخابیه استان اردبیل به‌صورت قطعی ثبت‌نام کردند.

وی افزود: با پایان کار ثبت‌نام داوطلبان در استان اردبیل، در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، 101 نفر، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز 60 نفر، درحوزه انتخابیه خلخال و کوثر 38 نفر، در حوزه انتخابیه گرمی 14نفر و در حوزه انتخابیه مشگین شهر 21 نفر ثبت‌نام کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: 21نفر از داوطلبان، دارای مدرک دکترا، 195نفر فوق لیسانس، 11 نفر لیسانس و7نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

ندایی با بیان اینکه 20نفر از شرکت‌کنندگان از بانوان هستند افزود: جوان‌ترین داوطلب 30ساله و مسن‌ترین داوطلب70ساله است.

وی با اشاره به اینکه میزان ثبت‌نام نسبت به دوره گذشته 13/3درصد رشد نشان می‌دهد گفت: در استان اردبیل به ازای هرکرسی مجلس 33 نفر ثبت‌نام کردند و این رقم در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار واصلاندوز 60نفر به ازای یک کرسی مجلس است.

ندایی به ثبت‌نام تمامی نمایندگان فعلی استان اردبیل به جز یک نفر شاره کرد و افزود: به‌دلیل ثبت‌نام احتمالی برخی از داوطلبان در دیگر شهرها و وزارت کشور و طولانی شدن مراحل ثبت‌نام ممکن است تغییراتی جزئی در آمار اعلام شده رخ دهد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار