ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از شناسایی ۳۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 08 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی صابر با اشاره به آغاز فعالیت رسمی خانه مسافرها در کرمانشاه از تابستان امسال، اظهارکرد: از سال گذشته که برنامه‌ریزی‌هایی را برای شروع این طرح در استان داشتیم، کار شناسایی خانه‌مسافرهای فاقد مجوز را در دستورکار قرار دادیم.

وی تصریح کرد: با شناسایی 300 خانه‌مسافر غیرمجاز در سطح استان، ساماندهی و صدور مجوز فعالیت برای آنها در اولویت قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه بابیان اینکه تاکنون 34 فقره مجوز فعالیت خانه‌مسافر در کرمانشاه صادر شده، عنوان کرد: طبق برنامه تا آخر این هفته برای 16 خانه مسافر دیگر نیز مجوز فعالیت صادر خواهیم کرد.

وی یادآورشد: براساس هدفگذاری انجام شده، با صدور 25 مجوز دیگر تا پایان سال، تعدادخانه مسافرهای مجوزدار استان را به 75 خانه مسافر می‌رسانیم.

صابر در ادامه بیشترین فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز را در سطح استان مربوط به منطقه اورامانات و کرمانشاه اعلام کرد و گفت: از مالکین این خانه‌مسافرها خواسته‌ایم تا برای دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند، درغیر اینصورت با آنها برخورد می‌شود.

وی فرآیند صدور مجوز فعالیت برای خانه‌مسافرها را تنها 10 روز اعلام کرد و گفت: پس از صدور مجوز کار درجه بندی این اماکن انجام می‌گیرد و ماهانه دو مرتبه نیز از آنها بازدید خواهیم داشت.

به گفته سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان هزینه هرشب اقامت در خانه مسافرهای استان بستگی به درجه بندی آن و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، بین 70 تا 130 هزار تومان است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار