در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان مجلس یازدهم چهره های سرشناس بسیاری در ستاد انتخابات شهر اهواز حاضر و ثبت نام کردند .
کد خبر: ۸۰۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 07 December 2019

دکتر غلامرضا مومنی یکی از این چهره های نام آشنا و سرشناس فرهنگی و دانشگاهی و رئیس دانشگاه مهر اروند است که در آخرین روز وارد این عرصه شد .

دکتر مومنی دستیار استاندار خوزستان است که در دور سوم انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز نزدیک به هیجده هزار رای از مردم اهواز اخذ کرد. وی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار امیدواری کرد که انتخابات امسال با حضور همه طیف های سیاسی و مردم با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود . مومنی با اشاره به حضور فرهیختگان از طیف های مختلف در روزهای ثبت نام گفت : مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان در انتخابات امسال، به ویژه در شرایطی که کشور عزیز اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد هجمه بدخواهان و دشمنان قسم خورده انقلاب و در راس آنها آمریکای جنایتکار قرار گرفته است ، با شکوه هر چه تمام تر باید شرکت کنند و به معاندان پاسخ محکم و معناداری بدهند.

رئیس دانشگاه مهر اروند در خاتمه افزود : مردم باید به تحقیق و هوشمندانه نمایندگان خود را انتخاب کنند تا بتوانند مطالبات بر حق خود را پیگیری و به نتیجه برسند . وی گفت : مردم هیچ راهی جز انتخابات هوشمندانه و خردمندانه و راهبردی ندارند و باید به دور از تعصبات قومی و سیاسی ،شایسته گزینی کنند . دستیار استاندار خوزستان پیگیری مطالبات قاطبه مردم را در راس برنامه ای مفصل خود عنوان کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار