عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولین نتوانستند اعضای مجمع را قانع کنند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی‌کند.
کد خبر: ۸۰۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 07 December 2019

 

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم،  در پاسخ به پرسشی در ارتباط با موضوع بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فضای عمومی مجمع نسبت به این موضوع مثبت نبود. 

وی ادامه داد: مسئولین نتوانستند اعضای مجمع را قانع کنند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی‌کند. 

مظفر خاطرنشان کرد: این موضوع بررسی شد اما رای گیری رسمی نشد. علت این بود فرصتی داده شود به وزارت خارجه و مسئولان دولتی تا با اروپا و اتحادیه اروپا صحبت کنند بگویند ایران مسیری را طی کرده و شما هم قدم‌هایی بردارید تا فضا اگر مثبت شد بتواند زمینه رای گیری فراهم شود. 

این عضو مجمع تشخیص ادامه داد: در ارتباط با پالرمو غیر رسمی بررسی ها انجام شده است اما رسما رای گیری نشده است. به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی‌ماند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از محتوای لوایح چهارگانه مثل قانون پولشویی و مبارزه با تروریسم را به صورت  قانون داخلی است تصویب کرده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه ایا مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می‌کند گفت: چرانکند؟ مجمع استدلال های روشن خود را دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار