رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در طول شش روز از زمان ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ۲۳۹ نفر در استان البرز ثبت نام کردند که تعداد ۱۹۷ نفر مرد (۸۲ درصد) و تعداد ۴۲ نفر زن(۱۸درصد) هستند.
کد خبر: ۸۰۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 07 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ نورمحمد فردی با اعلام این خبر گفت: روز جمعه 15 آذر ۵۳ نفر در استان البرز ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۳ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی افزود: از این تعداد پنج نفر از افراد ثبت نام شده مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاع، نظرآباد و طالقان و ۴۸ نفر مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: از نظر تحصیلات ۹ نفر دارای مدرک دکتری و ۴۲ نفر فوق لیسانس و دو نفر دارای مدرک لیسانس هستند.

فردی تصریح کرد: داوطلبان از نظر سوابق کاری ۲۴ نفر کارمند، پنج نفر بازنشسته، هفت نفر فرهنگی، یک نفر شغل آزاد و ۱۶ نفر سایر مشاغل هستند.

به گفته وی از نظر گروه سنی شش نفر در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۳ نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۱۴ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۱۰ نفر در رده سنی ۴۶تا۵۰ سال، چهار نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، یک نفر در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال، سه نفر ۶۱ تا ۶۵ سال و دو نفر در رده سنی ۶۶ تا ۷۰ سال هستند.

فردی افزود: از مجموع ۲۳۹ نفر، ۲۰۱ نفر در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ۳۸ نفر در مرکز حوزه انتخابیه ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد ثبت نام کرده‌اند.

شایان ذکر است ۲۲ نفر از این تعداد در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار