معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای البرز گفت: آسفالت‌ریزی اتوبان کرج-هشتگرد در شرایط مناسب دمایی انجام‌ خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 07 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان این که ده درجه سانتی گراد دمای مناسبی برای آسفالت ریزی در این فصل است، گفت: مناقصه پروژه آسفالت ریزی در جاده قدیم کرج - هشتگرد و اتوبان آن انجام و پیمانکار اتتخاب شده است، اما آغاز پروژه منوط به شرایط مساعد آب و هوایی دارد و امیدواریم که به زودی لکه گیری ها انجام شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به درخواست شهروندان مبنی بر بهره برداری از پل راه آهن، افزود: پل راه آهن در حوزه اختیارات اداره کل راه آهن تهران قرار دارد و تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه گفت: لکه گیری کنارگذری که توسط ما و در حاشیه ی پل راه آهن احداث شده است انجام خواهد شد اما باتوجه به بهره برداری از پل، روکش کردن این کنار گذر هزینه اضافی است.

مجتبی حاجیان با بیان این که با دستور استاندار بخشی از اعتبارات استانی به ایمن سازی و روشنایی محور کیانمهر اختصاص یافت، افزود: ایمن سازی و روشنایی این محور تا فرودگاه پیام تکمیل شده و پروژه از فرودگاه پیام تا انتهای مسیر در حال انجام است.

برچسب ها: راهداری ، اتوبان ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار