تابناک / با احتساب آمار روزهای گذشته و همچنین با قطعی شدن ثبت نام افراد در ششمین روز، جمع افرادی که برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بندر آستارا تاکنون نام نویسی کرده اند به ۳۳ نفر رسید.
کد خبر: ۸۰۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 07 December 2019

تابناک / با احتساب آمار روزهای گذشته و همچنین با قطعی شدن ثبت نام افراد در ششمین روز، جمع افرادی که برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بندر آستارا تاکنون نام نویسی کرده اند به ۳۳ نفر رسید.

 

 

 

تا پایان ششمین روز از مهلت ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون ۳۳ داوطلب با حضور دبیرخانه ستاد انتخابات این شهرستان برای نمایندگی از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرده اند.

 

در روز ششم ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶ نفر با حضور در فرمانداری آستارا نام نویسی کردند.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت نیز در روز پنجم ثبت نام به محل نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری آستارا مراجعه و رسما کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

 

مسن ترین داوطلبی که به فرمانداری آستارا مراجعه و ثبت نام کرده متولد سال ۱۳۳۶ با مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد( ماده ۲۸ تبصره ۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی: هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات مجلس) و جوانترین داوطلب متولد سال ۱۳۶۸ با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

 

به گزارش شبستان، ثبت نام از داوطبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۱۶ آذر ادامه دارد.

 

نرم‌افزار ثبت‌نام موبایلی از داوطلبین مجلس شورای اسلامی بر روی پورتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir نیز در راستای سهولت ثبت‌نام داوطلبین در دسترس قرار گرفته است. داوطلبین با مراجعه به سایت مذکور می‌توانند پیش ثبت‌نام را با استفاده از موبایل انجام داده و پس از ثبت موفق اطلاعات و دریافت کد رهگیری جهت ثبت نام نهایی به محل‌های ثبت‌نام مراجعه کنند.

 

داوطلبان می‌توانند برای اعلام داوطلبی خود به وزارت کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نیز مراجعه کنند.

 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند سال‌جاری برگزار می شود.

مردم بندر آستارا در انتخابات‌ دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۸۲ درصد مشارکت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار