نماینده ادوار، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: معتقدم مردم با توجه به اهمیت این دوره از انتخابات باید پای صندوق‌های رای بیایند چون این مردم هستند که مجلس مقدر را رقم می‌زنند.
کد خبر: ۸۰۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 07 December 2019

به گزارش تابناک تهران، علی عباسپور طهرانی فرد روز جمعه در حاشیه ثبت نام در انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران افزود: حضور گسترده و فعال مردم و دقت نظر در انتخاب درستشان بسیار موثر است و این رفتار دموکراتیک در انتخابات متبلور شود.

وی یادآورشد: ما یک جامعه تحصیل کرده ای هستیم که باید با دقت نمایندگان خود را در هر عرصه ای انتخاب کنیم.

عباسپور طهرانی فرد اظهارداشت: ما اگر مشکلی داریم، مشکل درونی است و باید مسائل اقتصادی خود را حل کنیم.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: یکی از جاهایی که می توان مشکلات را بررسی و چاره ای برای آن اندیشید مجلس شورای اسلامی است.
وی اضافه کرد: فکر می کنم این دوره انتخابات مجلس شاید حساسترین دوره مجلس باشد و از اهمیت به سزایی نیز برخوردار است.

عباسپور طهرانی فرد اعلام کرد: کسانی که هم تجربه و هم سابقه دارند قاعدتا باید به میدان عمل وارد شوند بیایند و خود را در معرض آرای عمومی قرار دهند.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: نقش دانشگاه‌ها در ارتباط با صنعت می‌تواند خودکفایی برای کشور به ارمغان آورد.

وی افزود: با توجه به تجربیات خودم در گذشته از عملکرد مجلس دهم راضی نیستم فکر می کنم این دوره نتوانست در رفع مشکلاتی که کشور با آن دست به گریبان است اقدام موثری انجام دهد

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس در خصوص جبهه سیاسی خود در انتخابات گفت: فعلا ثبت نام می کنم اما اصولا از طرف افراد معتدل دعوت شده ام و دوستانی که در طیف اصولگرایی هستند.

وی در زمینه شفافیت مالی نمایندگان ادامه داد: همه جای دنیا به این صورت است که نمایندگان مردم و مسئولان باید شفافیت مالی داشته باشند و در ایران هم عملکرد اقتصادی مسئولان و نمایندگان مردم باید شفاف باشد و در اختیار مسئولان ذیربط قرار بگیرد.

عباسپور طهرانی فرد: در مورد آرای نمایندگان هم به این صورت است ما نمایندگان مردم هستیم و تفکر مردم را نمایندگی می کنیم ما تفکر خودمان را ابراز می کنیم اما در بین مردم ممکن است نظرات مختلفی باشد و نماینده هم باید بتواند به صورت اصولی تفکر خود را جمع بندی، ابراز و مشخص کند و بگوید که رای اش بر اساس چه اصولی بوده و مردم بتوانند قضاوت کنند.

وی تاکید کرد: رای نماینده رای خصوصی نیست و متعلق به مردم است و مردم باید از طرز تفکر فرد به عنوان نماینده کاملا آگاه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار