حجت الاسلام روح الله مختاری با طرح این مطلب که مگر خون بازیگران از خون مردم رنگین تر است که کارگر و کارمند و معلم و راننده تاکسی با یک حقوق حداقلی باید مالیات بدهد و بازیگری با حقوق چند صد میلیونی مالیات نپردازد؟ گفت: معافیت بازیگران از پرداخت مالیات تبعیض است و ضد عدالت.
کد خبر: ۸۰۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 07 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام روح الله مختاری در خطبه های نماز جمعه با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: دانشجویان عزیز،شمارا به خدا قسم دیگر برای حرف و بعضی از آقایان کف نزنید،تا زمانی که برای دهان های پر از شعار و دست های خالی از اقدام و حرکت کف میزنیم، دانشجو و جوان مارا سر کار میگذارند و دروغ میگویند.

امام جمعه مردم ساوجبلاغ افزود: دانشجویان عزیز،اگر کسی از مسئولین آمد و به شما وعده شغل به شما داد ولی برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه کاری نکرد بدانید شمارا سر کار گذاشته، شمارا به خدا قسم دیگر برای حرف و شعار بعضی از آقایان کف نزنید.

وی تصریح کرد: بیایید برای اقدام و عمل کف بزنید، تا زمانی که برای دهان های پر از حرف و شعار  و دست های خالی از اقدام و حرکت کف بزنیم، دانشجو و جوان مارا سَرِ کار میگذارند و دروغ میگویند، وقایع را درست تحلیل کنید و بازیچه احزاب و افراد نشوید و نگذارید از شما سوء استفاده بکنند.

وی مطرح کرد: وقایع را از بالا تحلیل کنید.دانشجو وقتی رانت و اختلاس و باند بازی را میبیند از همه بیشتر غصه میخورد و وقتی میبیند قوه قضاییه بدون در نظر گرفتن فشار جریان ها و جناح ها و اصحاب قدرت و ثروت محکم مقابل فساد ایستاده خوشحال میشود و تمام توان خود را برای حمایت از این حرکت پای کار می آورد.

حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: کاندیداهای جوری بایکدیگر رفتار کنند که بعد از انتخابات بتوانند دور هم جمع بشوند.

وی در ادامه تصریح کرد: از زحمت ستاد انتخابات چه در کلان کشور و چه در این منطقه خودمان که در این مدت تلاش های بسیاری کردند تقدیر و تشکر میکنم.

خطیب نماز جمعه ساوجبلاغ عنوان کرد: در همین ایام ثبت نام باید توصیه بکنم که کاندیداها در رقابت های انتخاباتی خدا را در نظر بگیرند ،مبادا در کلامتان به یکدیگر بی احترامی بکنید و حرمت بشکنید . کاری کنید که بعد از انتخابات بتوانید دور هم جمع بشوید و برای حل مشکلات کشور چاره جویی کنید، نقد هم اگر میکنید نقد منصفانه باشد. به هواداران خود هم مدام توصیه کنید که احترام ها را نگه دارند و خدایی نکرده حرمت شکنی نکنند.

حجت الاسلام مختاری با طرح این مطلب که مگر خون بازیگران از خون مردم رنگین تر است که کارگر و کارمند و معلم و راننده تاکسی با یک حقوق حداقلی باید مالیات بدهد و بازیگری با حقوق چند صد میلیونی مالیات نپردازد؟ تاکید کرد: این با شعار های انقلاب ما هم خوانی ندارد!

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ توضیح داد: کجای دنیا این کار را کرده که شما به تبعیت از آن بیایید و بازیگران را از پرداخت مالیات معاف کنید؟ این تبعیض است و ضد عدالت، اگر دولت تصمیم خود را اصلاح نمیکند مجلس ورود کند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار