نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به برکت خون مطهر شهدا امروز کشور ایران در اوج اقتدار است.
کد خبر: ۸۰۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 07 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل  از ایسنا،آیت الله مصطفی علما در اولین همایش ناجا و جامعه اسلامی، گفت: خدمت به اسلام و جامعه اسلامی از بهتری کارها و اعمال محسوب می شود و امیدوارم همه ما در خدمت به جامعه اسلامی موفق باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اغتشاشات چند روز گذشته افزود: این مزاحمت‌ها تازگی ندارد، حتی در صدر اسلام این کارها بوده، لذا یکی از بهترین افتخارات شما این است که حافظ امنیت و اقتدار هستید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز تاثیرگذاری اقتدار شما در منطقه به خوبی قابل تشخیص است، زیرا محورهای مقاومت اسلامی در منطقه متأثر از همین اقتدار شکل گرفت و قوام یافت و امروز همین محور مقاومت خار در چشم استکبار است.

وی با اشاره به غرور پوشالی رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: او همچون فرعون دچار غرور شده و گُمان می کند باید جهانیان برده او باشند، اما امام(ره) ابهت آمریکا را خرد کرد، بگونه ای که آن کشور جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه این اقتدار را با جانفشانی شهدا بدست آوردیم، خاطر نشان ساخت: پشتوانه این اقتدار عظیم کشور، خون مطهر شهدای گرانقدر است که با بذل جان عزیز خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایش امام(ره) گفت: امام راحل همواره می فرمود حفظ نظام از اوجب واجبات است، پس همه ما باید با همه وجود از این شجره طیبه حفاظت کنیم.

در این همایش از خانواده سرگرد شهید ایرج جواهری که در اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، توسط نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار