رقیب جدی تاجگردون :
زینل زاده در پاسخ به دیگر خبرنگار مبنی براینکه با توجه به حضور تاجگردون در کمیسیون برنامه و بودجه ،چه برنامه ای در صورت قبولی در انتخابات دارید، اظهار کرد:کسی که حس می‌کند کرسی وکالت مردم نرم است شما شک نکنید که این کرسی سبز نرم آنها را به خواب می‌برد.
کد خبر: ۸۰۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 05 December 2019

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت گفت: آقای لاریجانی در اوج بودند اما بهترین کار را کردند و این بود که گفت نیستم چون در حالت افول بودند و اگر می‌بود هم ضربه می‌خورد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران، اردلان زینل زاده پس از نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچسارن و باشت در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد:  با توجه به شرایط فعلی و الزامی که در جامعه  است تصمیم بر آن گرفتم که در این دوره از انتخابات نام‌نویسی کنم.
چه کاستی های در حوزه انتخابیه وجود دارد؟
 کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچسارن و باشت در پاسخ به این سوال خبرنگار که چه کاستی هایی در این شهرستان بوده است که وارد صحنه انتخابات شده اید، افزود: هر انسان نقطه ضعف‌هایی دارد که  در ابعاد خُرد که سوای از مسائل و مشکلاتی که در ابعاد کلان مملکت وجود دارد و  با توجه به سلایق اجرایی و نوع نگاه نسبت به اجراها در محلات و نگاه به آن چیزی که امروز در بین مردم وجود دارد و ابراز نگرانی می‌کنند این است که فرصت ها به یکسان نیستند و مردم در بعد خرد نگران هستند.
اسم اشخاص را آوردن خوب نیست
زینل‌زاده در پاسخ به خبرنگار دیگری که چرا عملکرد تاجگردون را مفید نمی‌دانید، گفت: خوب نیست نام فردی را بیاورید و اسم اشخاص را بیاورید چرا که هر کسی نقاط قوت و ضعف دارند و ما نمی توانیم شرایط محلی را در شهرستان تغییر بدهیم و در بعد کلان مشکل داشته باشیم .
 وی در پاسخ به خبرنگار دیگر که با چه مدرک تحصیلی وارد این عرصه شده‌اید، گفت: مدرک تحصیلی من  کارشناسی ارشد جغرافیای و برنامه ریزی شهری از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و در سال 1380 فارغ التحصیل شدم در آن زمان مدرک کارشناسی ارشد در هر کوچه ای صادر نمی شد.
وی ادامه داد: در رشته ای تحصیل کرده‌ام که بتوانم در بحث برنامه‌ریزی و مدیریتی با دیدگاه کالبدی، آمایشی، اقتصادی و اجتماعی اثر گذار باشم.
کار اجرایی مربوط به دولت است من دروغ نمی گویم
 زینل زاده در پاسخ به دیگر خبرنگار که اگر در این دوره از انتخابات رای آوردید و نماینده مجلس شدید چه برنامه‌هایی در حوزه کاری خود دارد،‌اذعان کرد: متاسفانه ای در جامعه نگاهی که وجود دارد این است که می‌گویند برنامه شما در آینده چیست و این نگاه اشتباه است و وظیفه نماینده نظارت بر اجرا و تصویب قانون و اصلاح قوانین  ماضی کارهایی است که عملکرد یک نماینده است.
 وی ابراز کرد: اگر یک روزی قبول شوم و احتمال آن را نیز می‌دهم و اگر عملکرد خودم از ۱۰۰درصد۹۰درصد آن را پروژه اجرایی تعریف کنم بدانید که دروغ است چرا که کارهای اجرایی و عمرانی بر عهده دولت است و زینل زاده به شما دروغ می گوید.
اشتباه نمایندگان فعلی دخالت در امور بی ربط است
 زینل زاده در پاسخ به دیگر خبرنگار عنوان کرد: من با ادارات و وزارت‌ها ی مرتبط با نمایندگان و تاثیرگذاران در بعد ملی ارتباط دارم ‌و قریب به 2 دهه مدیر بوده‌ام و با وزارتخانه های بسیاری هم کار کرده ام و با نمایندگان ،استانداران و فرمانداران  تاثیرگذاری از بعد ملی تا پایین مرتبط بوده‌ام.
 این کاندید ادامه داد: اشتباه‌ترین کاری که نمایندگان فعلی در حال انجام هستند دخالت در امور بی‌ربط است و عملکرد دولت را به نفع خودشان صادر می‌کنند.
هیچ تخلفی نکردم که نگران تایید صلاحیت باشم / به نظر شورای نگهبان تمکین می کنم
 زینل زاده در پاسخ به دیگر خبرنگار مبنی بر تایید صلاحیت و کنار رفتن به نفع یک کاندیدا گفت: کنار رفتن من هیچ نفعی برای آقای حسینی ندارد بنابراین کنار نخواهم رفت.
وی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا آرای رای شما بیش از آقای حسینی است، اذعان کرد: حوزه نفوذ من با هیچ کدام از کاندیداها و نماینده فعلی قابل قیاس نیست.
زینل زاده ادامه داد:به لحاظ قومیتی و عشیره ای و  در زمینه آرای خاکستری می توانم مردم را قانع کنم و عملکرد من هم در ادوار گذشته به نوعی هم  پاپیچ من نیست بلکه دست گیر من است.
 وی اظهار کرد: هیچ خیانتی نکردم که نگران تایید صلاحیتم باشم و زمانی که دستگاه قضایی این مسئله را رصد می کرد اصلا نگران نبودم چرا که می دانستم بی گناه پای دار می رود اما بالای دار نمی رود و از این بابت نگرانی ندارم. و این انتخابات با انتخابات ادوار گذشته فرق وبه نوعی  انتخابات شگفتی‌ها است.
وی افزود:اما تشخیص شورای نگهبان هر چه باشد همه باید تمکین کنیم و به قانون حرمت بگذاریم ؛اگر نظرم براین بود که تایید نمی شوم اصلا ثبت نام نمی کردم ، هم تایید خواهم شد و هم اینکه در این انتخابات حرف برای گفتن خواهم داشت و این انتخابات انتخاباتی متفاوت خواهد بود و انتخابات شگفتی ها خواهد شد.
کنایه به تاجگردون : لاریجانی در اوح رفت!
وی تصریح کرد:دوره گذشته به بنده پیشنهاد دادند که کاندیدا شوم ، اینکه اولا آقای تاجگردون با دولت همسو بود و در حالت صعود منحنی مدیریت بودند و غالب شهروندان حس می کردند که کار در حوزه عمرانی خوب دارد انجام می شود و همکاری خودم را نیز در چارچوب کار قانونی در آن دوران شهرداری انجام دادم .
زینل زاده تصریح کرد: آقای لاریجانی هم در اوج بودند اما بهترین کار را کردند و این بود که گفت نیستم  چون در حالت افول بودند و اگر می‌بود هم ضربه می خورد و هم به مملکت ضربه می زد.
 وی افزود: دور گذشته  تاجگردون  در حالت صعود قرار داشت و  این منحنی مدیریت آقای تاجگردون در حالت صعود قرار داشت و شایسته نبود بنده منافع دراز مدت مردم را برای خواست شخصی ام زیر پا بگذارم، اما امروز اوضاع و احوال متفاوت است.
 زینل زاده در پاسخ به دیگر خبرنگار که در تیم رسانه شما کلمه خائن به کار رفته شده است، گفت: من تیم رسانه‌ایم را  به رعایت حرمت دعوت می‌کنم .
کرسی سبز نرم برخی را به خواب می برد
 وی در پاسخ به دیگر خبرنگار مبنی براینکه با توجه به حضور تاجگردون در کمیسیون برنامه و بودجه ،چه برنامه ای در صورت قبولی در انتخابات دارید، اظهار کرد:کسی که حس می‌کند کرسی وکالت مردم نرم است شما شک نکنید که این کرسی سبز نرم آنها را  به خواب می‌برد.
 زینل زاده گفت: کرسی مجلس جایی است که کاستی را باید بازگو کند و در طرح ها و لوایح تاثیرگذار باشد اینکه فرد بتواند طرح را پیشنهاد دهد نه اینکه با هیاهو و فریاد و اگر کسی رفت در آن مجلس کاری انجام داد که این کرسی مبارک ایشان باشد.
 وی ابراز کرد: اگر آن  نماینده اگر آنجا نتوانستند تاثیر گذار باشد هدف آن چیز دیگری است  و این و بحث هیچ شخصی هم نیست و موضوع ربطی به من ،آقای تاجگردون و آقای حسینی ندارد.
زینل زاده ابراز کرد: خود آقای لاریجانی کجا توانست اثر گذاری مثبت داشته باشد تا برسد به باقی کمیسیون ها و دیگر نمایندگان.
تاجگردون در بودجه اثر گذاری بیشتری داشت اما در عدالت نه
 وی در پاسخ به دیگر خبرنگار تصریح کرد: آقای تاجگردون در بودجه تاثیرگذار بوده و من به عنوان شهردار سابق که پروژه‌های عمرانی را انجام  می‌دادم میزان اثرگذاری آقای تاجگردون  را در زمینه بودجه به نسبت دیگر نمایندگان ادوار گذشته  اثر گذار می دانم اما گذشتگان عدالت آنها بیشتر بود.
 زینل زاده خاطرنشان کرد: نگاه من نسبت به آینده نگاه کلانی است  و اینکه در ابتدا باید آب را از سرچشمه هدایت کرد و نگاه عدالتی داشت نه در گچساران در سایر مناطق این نابرابری مردم را آزار می‌دهد و این نگاه نماینده آزار دهنده و سم است.
این کاندیدا ابراز کرد: این انتخابات شگفتی‌های بسیاری را خواهد داشت.
 زینل زاده عنوان کرد: پول آوری ۱۰ تا۱۵درصد از وظیفه نمایندگان است آن کسی که مسوول بودجه شد نباید بودجه برای خودش باشد زیرا این نوع نگاه سم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار