در آخرین روز هفته کاری طلا و دلار از مقاومت‌های مهمی عبور کردند.
کد خبر: ۸۰۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 05 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علی رغم عدم تغییر قیمت توسط صرافی‌های مجاز در بازار آزاد دلار وارد کانال ۱۳۰۰۰ شد.


امروز در بازار آزاد دلار با افزایش ۱۰۰ تومانی با اینکه افزایش زیادی را به نسبت روز‌های گذشته تجربه نکرد، اما این افزایش سبب شد مقاومت روانی مهمی شکسته شود. امروز دلار با شکست مقاومت ۱۳۰۰۰ تومانی بعد از چندین ماه سقف مقاومت مهمی را شکست و ۱۳۰۸۰ تومان قیمت خورد. یورو نیز امروز افزایش زیادی را تجربه کرد و ۱۴۱۲۰ تومان قیمت داشت.


در بازار طلا، اما افزایش‌های اخیر سبب شد مقاومت سنگین ۱۹۴۸۰۰۰ تومان شکسته شود و خریدار با قدرت بیشتری وارد بازار شود. طلای ۱۸ عیار هم اکنون در هر مثقال ۱۹۶۰۰۰۰ تومان قیمت دارد که هر گرم آن برابر ۴۵۲۵۰۰ تومان می‌شود.


بازار سکه نیز در حال ثبت سقف‌های جدید می‌باشد. هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی ۴۵۴۸۰۰۰ تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته افزایش ۷۰۰۰ تومانی داشت. همچنین سکه طرح قدیم نیز که در این چند روز اخیر بر خلاف سایر مارکت‌ها وارد فاز کاهشی شد امروز همانند دیگر بازار‌ها افزایش را تجربه کرد و با ۲۱۰۰۰ تومان رشد به ۴۲۹۰۰۰۰ تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه نیز نسبت به روز گذشته افزایش محسوسی را تجربه کردند و نیم سکه با ۲۰۰۰۰ تومان افزایش ۲۳۹۸۰۰۰ تومان قیمت خورد. ربع سکه نیز با ۱۰۰۰۰ افزایش ۱۵۴۹۰۰۰ تومان قیمت داشت.


در بازار‌های جهانی، اما طلا همچنان مترصد ورود به کانال ۱۵۰۰ است. کاهش ۲ دلاری هر انس طلا نسبت به روز گذشته سبب شد قیمت آن به ۱۴۷۵/۷۶ دلار برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار